  • 1. Data: 2014-06-29 09:43:30
    Temat: Ale bieda na gieldzie
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    ...skoro grupa totalnie nie zyje ;) Jedynie spamu na peczki. W czasach hossy
    nie nadazalem z czytaniem...

    Pzdr

  • 2. Data: 2014-07-09 08:56:56
    Temat: Re: Ale bieda na gieldzie
    Od: "Alibaba8" <a...@v...pl>

    A, czego się tu spodziewać? POPiS sprowadził politykę do takiego rynsztoka,
    że pozbawili Polaków jednej z głównych rozrywek jaką było politykowanie. W
    gospodarce deflacja, więc aż strach się wypowiadać, mało tego, strach
    myśleć, co się tu będzie działo. Kaska z Unii przyjdzie, to i humory się
    poprawią, a i może języki rozwiążą.

  • 3. Data: 2014-07-13 14:11:18
    Od: "PiotrF" <3...@w...pl>

    Oj prawda
    Jak patrzę każdego dnia co się w polsce dzieje to płakać się chce
    coraz bardziej myslę o opuszczeniu tego zaścianka i wyjechanie do lepszego
    swiata.
    banda rządzących pozbawia mnie wszystkiego co dobre, a utrudnia mi zycie na
    kazdym kroku.
    Jestem tak zniechęcony, zawiedziony i wkurzony że coraz mniej mi się chce a
    mam 40 lat zone i 2 dzieci
    Inwestuję od 10 lat ale przez ostatnie 2-3 tylko się przyglądam bo na gpw
    gorzej niż w kasynie...
    smutna przyszłość przed nami

    Piotr

  • 4. Data: 2014-09-11 20:09:12
    Od: dars <d...@p...onet.pl>

    Szkoda że nikt nie pisze :(

    pzdr
    Dars

  • 5. Data: 2014-09-11 20:09:45
    Od: dars <d...@p...onet.pl>

    Alibaba gdzie pisujesz ?
    grasz jeszcze ?

    pzdr
    Dars

  • 6. Data: 2014-09-24 09:29:13
    Od: "Alibaba8" <a...@v...pl>

    Gram, ale nigdzie nie pisuje.
    PZDR

    Użytkownik "dars" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    Alibaba gdzie pisujesz ?
    grasz jeszcze ?

    pzdr