  • 1. Data: 2014-09-11 20:39:29
    Temat: GRUPO powstań !!!!!!!!!!!!
    Od: dars <d...@p...onet.pl>

    Piszcie ile jeszcze was jest
    kto gra na FW20 ?

    pzdr
    Dars

  • 2. Data: 2014-09-11 20:45:09
    Temat: Re: GRUPO powstań !!!!!!!!!!!!
    Od: totus3 <t...@g...pl>

    dars wrote:

    > Piszcie ile jeszcze was jest
    > kto gra na FW20 ?

    Ja

  • 3. Data: 2014-09-22 22:07:02
    Od: dars <d...@p...onet.pl>

    W dniu czwartek, 11 września 2014 20:39:29 UTC+2 użytkownik dars napisał:
    > Piszcie ile jeszcze was jest
    >
    > kto gra na FW20 ?
    >

    > pzdr
    >
    > Dars

    Ale was mało :(

    szkoda :(

    pzdr
    Dars

  • 4. Data: 2014-09-24 09:33:13
    Od: "Alibaba8" <a...@v...pl>

    Dars, a było kiedy więcej? Ci co kiedyś pisywali, to studenci, tacy co może
    by chcieli łatwo zdobyć kasę, a reszta, to naganiacze z biur maklerskich,
    ewentualnie różnych pism.

    Użytkownik "dars" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    Ale was mało :(

    szkoda :(

    pzdr
    Dars

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 5. Data: 2014-09-24 21:37:24
    Od: dars <d...@p...onet.pl>

    W dniu środa, 24 września 2014 09:33:13 UTC+2 użytkownik Alibaba8 napisał:
> [...]

    > by chcieli �atwo zdoby� kas�, a reszta, to naganiacze z biur maklerskich,
    >
    > ewentualnie r�nych pism.
    >

    > U�ytkownik "dars" napisa� w wiadomo�ci grup

    oglegroups.com...

    > W dniu czwartek, 11 wrze�nia 2014 20:39:29 UTC+2 u�ytkownik dars napisa�:

    > Ale was ma�o :(
    >

    > szkoda :(
    >

    > pzdr
    >
    > Dars
    >

    > ---
    >
    > Ta wiadomo�� e-mail jest wolna od wirus�w i z�o�liwego oprogramowania,
    poniewaďż˝ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    Alibaba a Ty dalej grasz ?
    Podaj mi swój e-mail :)

  • 6. Data: 2014-11-05 01:00:26
    Temat: Re: GRUPO powstan !!!!!!!!!!!!
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    dars in news:d9a96acd-05e6-4c81-8294-4b9e7d3cf1a3@googlegrou
    ps.com
    > Piszcie ile jeszcze was jest
    > kto gra na FW20 ?
    > pzdr
    > Dars

    znany jest powod dla ktorego grupa padla?

  • 7. Data: 2014-11-05 19:47:52
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    1634Racine wrote:

    > dars in news:d9a96acd-05e6-4c81-8294-4b9e7d3cf1a3@googlegrou
    ps.com

    > znany jest powod dla ktorego grupa padla?

    Bardzo dobrze znany

    Ciągłe naśmiewanie się i kpiny z wypowiedzi innych. Bezustanne zarzuty, że
    wypowiedzi są nie na temat grupy. No i wycieczki personalne oraz obraźliwe
    wpisy. Ci, którzy są za czystością wypowiedzi na grupie i zawsze mają coś
    obraźliwego do powiedzenia na temat autora komentowanej wypowiedzi sami nie
    mają nic do powiedzenia. Takie polskie piekiełko.

    Tak to widzę.

  • 8. Data: 2014-11-05 21:09:59
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    totus in news:m3drcc$okd$1@speranza.aioe.org
> [...]
    > zawsze mają coś obraźliwego do powiedzenia na temat autora komentowanej
    > wypowiedzi sami nie mają nic do powiedzenia. Takie polskie piekiełko.

    no tak... Czyli jedna z najbardziej na czasie grup i jedna z
    tych tzw niesmiertelnych - a tez padła na dżumę...

  • 9. Data: 2014-12-07 20:16:03
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    > obraźliwego do powiedzenia na temat autora komentowanej wypowiedzi sami nie
    > mają nic do powiedzenia. Takie polskie piekiełko.

    Siema Totus żyjesz ?. Grywasz co jeszcze ?. Ciekawe co z resztą i tłuściochem Fatso.
    Cielawe czy w 2011 gdy było na to odpwiedni czas ...:

    http://tiny.pl/qbd5w

    "[...] Dzis po raz pierwszy iloraz spadl ponizej 40 i ja uwazam, ze teraz
    bedzie zjezdzac po rowni [...]".

    ...sprzedał te swoje sreberka...:

    http://taxfreegold.co.uk/goldsilverratio.html

    "[...] Gold Silver ratio (2014.12.07) 73,22 [...]"

    Endriu

  • 10. Data: 2014-12-07 22:04:55
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Siema Totus żyjesz ?. Grywasz co jeszcze ?

    Tak. Nie grywam bo to co robię to nie jest gra. Handluje na kontraktach bez
    przerwy (choć ściśle mówiąc to obrót kontaktami to nie jest handel - ale
    mniejsza o detale). Właśnie mija najgorszy rok w mojej historii na gpw. Mam
    potężną stratę. Pierwsza strata roczna od 8 lat. Smutek.