  • 21. Data: 2014-12-14 00:27:44
    Temat: Re: GRUPO powstan !!!!!!!!!!!!
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    >> O co Ci chodzi?
    >
    > Chce ci pomóc .

    O!? A w czym? To ja jestem w potrzebie?

  • 22. Data: 2014-12-14 14:07:00
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > O!? A w czym? To ja jestem w potrzebie?

    Na takiego wyglądasz od paru lat totus :).

    Endriu

  • 23. Data: 2014-12-14 17:16:14
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Na takiego wyglądasz od paru lat totus :).

    Widać, ze ludzie się nie zmieniają. Rozmowa z Tobą wygląda jak dawniej. Ja
    pytam w czym możesz mi pomóc, a Ty opowiadasz jak wyglądam.

  • 24. Data: 2014-12-14 17:59:36
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Widać, ze ludzie się nie zmieniają. Rozmowa z Tobą wygląda jak dawniej. Ja
    > pytam w czym możesz mi pomóc, a Ty opowiadasz jak wyglądam.

    Ogólnie to jednak jakoś się dogadujemy :). Ty nie chesz mówić to ja nie
    pytam :).

    --
    Endriu

  • 25. Data: 2014-12-14 19:10:58
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Ogólnie to jednak jakoś się dogadujemy :). Ty nie chesz mówić to ja nie
    > pytam :).

    hahaha Piękna paranoja. Oferujesz pomoc nieproszony. Próbuję się dowiedzieć
    od Ciebie w czym chcesz mi pomóc. Na to mówisz, że ja nie chcę mówić. W czym
    chcesz mi pomóc i czego nie chcę mówić? Piękne.

  • 26. Data: 2014-12-14 19:21:33
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    > czym
    > chcesz mi pomóc i czego nie chcę mówić? Piękne.

    A tak ogólnie to na jakiej platformie działasz, przypomnij proszę ....

    Endriu

  • 27. Data: 2014-12-14 19:39:41
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > A tak ogólnie to na jakiej platformie działasz, przypomnij proszę ....

    Handluję przez biuro maklerskie jednego z banków. Nic nie zapomniałeś. Nie
    wiedziałeś bo nigdy o tym nie pisałem.

  • 28. Data: 2014-12-14 20:53:28
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Handluję przez biuro maklerskie jednego z banków. Nic nie zapomniałeś. Nie
    > wiedziałeś bo nigdy o tym nie pisałem.

    ok.

    Endriu

  • 29. Data: 2015-07-10 08:18:43
    Od: root <r...@g...com>

    W dniu środa, 5 listopada 2014 19:47:46 UTC+1 użytkownik totus napisał:

    > Bardzo dobrze znany
    >
    > Ciągłe naśmiewanie się i kpiny z wypowiedzi innych. Bezustanne zarzuty, że
    > wypowiedzi są nie na temat grupy. No i wycieczki personalne oraz obraźliwe
    > wpisy. Ci, którzy są za czystością wypowiedzi na grupie i zawsze mają coś
    > obraźliwego do powiedzenia na temat autora komentowanej wypowiedzi sami nie
    > mają nic do powiedzenia. Takie polskie piekiełko.
    >
    > Tak to widzę.

    ...Czyli to co trzymało grupę w kupie, choć skutecznie powstrzymywało normalnych od
    zabierania głosu ;)

    Swoją drogą powodem jest może również rezygnacja z Usenetu przez onet.