  • 31. Data: 2008-05-28 11:31:50
    Temat: Re: GE Money - czy to legalne?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > 5. za 2-3 miesiące zamów bezpłatny raport z BIK

    co to jest "bezpłatny raport z BIK"?
    czy nie jest tak, ze zwykly obywatel musi placic za bik'owy raport o sobie?
    /30zl chyba

  • 32. Data: 2008-05-28 11:37:46
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Gratis to by bylo, gdyby do platnej wysylki istniala alternatywa
    > bezplatnego wyslania mail na wskazana w pisemnej prosbie o raport skrzynke
    > pocztowa.

    pewnie nie maja na maila, bo to by bylo gratis dla nas, ale nie dla nich :(

  • 33. Data: 2008-05-28 11:38:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Q pisze:

    > co to jest "bezpłatny raport z BIK"?

    To jest coś takiego
    http://www.bik.pl/bik/klient_indywidualny/raport_sta
    ndard

    > czy nie jest tak, ze zwykly obywatel musi placic za bik'owy raport o sobie?
    > /30zl chyba

    Raz na pół roku można brać bezpłatnie.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 34. Data: 2008-05-28 11:47:17
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Maj, 13:38, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Raz na pół roku można brać bezpłatnie.

    Tylko odbior osobisty.
    Wysylka kosztuje jednolita stawke.

  • 35. Data: 2008-05-28 12:17:04
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 28 maj 2008 13:47
    (autor krzysztofsf
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak:
    <9...@x...go
    oglegroups.com>):

    > Tylko odbior osobisty.
    > Wysylka kosztuje jednolita stawke.

    Więc pomijając kogoś, kto mieszka obok, i tak najtaniej 15zł
    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 36. Data: 2008-05-28 12:57:40
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>

    RobertS <b...@p...pl> wrote:
    > mo?esz odebraae osobi?cie i wtedy jest gratis

    A do Warszawy to na piechotę czy furmanką? Bo bilet na pociąg kosztuje.

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net

  • 37. Data: 2008-05-28 15:46:47
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > dostałem dzisiaj zupełnie nie zamawianą kartę kredytową z GE Money Bank.

    Miałem to samo. Kartę odmówiłem w oddziale i mam prawdziwe raty 0%...

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 38. Data: 2008-05-28 15:51:49
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 28 maj 2008 17:46
    (autor Maciej Loret
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <g1jus4$7fr$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Miałem to samo. Kartę odmówiłem w oddziale i mam prawdziwe raty 0%...

    A co, odszkodowanie jakieś ci wypłacili?

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 39. Data: 2008-05-28 16:05:33
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > A co, odszkodowanie jakieś ci wypłacili?

    Za co?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 40. Data: 2008-05-28 16:35:57
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 28 maj 2008 18:05
    (autor Maciej Loret
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <g1k09l$2rp$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Za co?

    No bo mówisz, że dzięki temu ci się kredyt zrobił 0%.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com