  • 11. Data: 2014-08-18 17:32:08
    Temat: Re: GB, IB i ping pong - przerwy techniczne
    Od: S <a...@w...pl>

    Informacja była na stronie banku, ale co to zmienia? Specyfika tej
    lokaty jest taka, iż w praktyce robi się z tego oprocentowany ROR. A nie
    słyszałem, by ROR, KO czy lokaty "zawieszały" oprocentowanie w dniach
    aktualizacji systemu, która - dziś już wiadomo - kompletnie nic nie
    wniosła (prócz zysku banku na takiej polityce).

    Ping-pong jest na 4%. Wieczorem zakładam, rano jest kasa. Zupełnie
    nieporównywalne do 7-dniowej na 3% z koniecznością edytowania, bo IB
    domyślnie ustawia odnawialną.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2014-08-19 00:36:42
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    janek z pola wrote:

    > Czy ktoś może korzysta z kart płatniczych Getin Bank? Ogólnie na infolinii
    > otrzymałem jakąś mglistą informację, że wszelkie operacje na kartach są
    > wykonywane w trybie offline - w związku z tymi pracami technicznymi.

    Okazuje się, że wszystkie próby autoryzacji w weekend były jednak on-line.

    Problem polegał na tym, że na czas przerwy GB podstawił sobie do systemu
    autoryzacji ujemne dostępne środki na mojej karcie. Sprawdziłem to poprzez
    bankomaty Euronet - saldo ujemne nijak mające się do prób autoryzacji.

    Co ciekawe, w poniedziałek po tej przerwie dostępne środki drukowane przez
    Euronet wróciły dokładnie do poziomu tego co jest na rachunku (kilkaset
    złotych na plusie).

    W oddziale nie widzą żadnych prób autoryzacji płatności tą kartą w weekend
    gdy były prace. To ciekawe bo karty próbowałem użyć kilka razy.

    I tak się zastanawiam co oni właściwie zrobili? Czyżby GB na weekend
    przełączył autoryzacje swoich kart do innego dostawcy? A nawet jak tego nie
    zrobił, to jakim cudem do systemu autoryzacji zassało się saldo nijak nie
    związane z tym co było na rachunku i to w dodatku saldo ujemne?

    --
    Wysłane z pola

  • 13. Data: 2014-08-19 13:43:07
    Od: "as" <N...@p...onet.pl>

    A jeżeli całość przez ponad 3 doby chodzi w offline, to ja dziękuję. To jak
    ludzie narobią operacji ponad środki, to się Getin w poniedziałek obudzi z
    ujemnymi depozytami. Ciekawie by było jakby się tak rzeczywiście stało.

    Na weekendzie dwa razy wybierałem pieniądze z bankomatu kartą GO. Jest już
    wtorek po południu a blokad na koncie brak..