  • 1. Data: 2014-08-14 09:57:46
    Temat: Czy T-mobile <-> Alior Kantor jest online ?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Myślałem, że wyklikam to od ręki (dziś w nocy).
    Przelałem 1gr z Sync (T-mobile) do Alior Kantor, czekam, czekam i nic. Dziś
    rano nadal nic.

    Piszą, że ma się wszystko zgadzać, a OIDP we wniosku ulicę wpisałem z dużej,
    a w T-mobile widzę, że mam dużymi (ciekawe, bo nigdy tak nie piszę). Gotowe
    jeszcze się nie zgodzić.

    Na pewno ktoś tu zna odpowiedź na następujące pytanie: Czy jak już będę miał
    ten Kantor to T-mobile do Kantor i Kantor do T-mobile to idzie online?
    P.G.

  • 2. Data: 2014-08-14 10:03:55
    Temat: Re: Czy T-mobile <-> Alior Kantor jest online ?
    Od: Bolek <b...@l...com>

    W dniu 2014-08-14 o 09:57, Piotr Gałka pisze:

    > Na pewno ktoś tu zna odpowiedź na następujące pytanie: Czy jak już będę
    > miał ten Kantor to T-mobile do Kantor i Kantor do T-mobile to idzie online?
    > P.G.

    Mam konto w Alior Banku (nie Kantor) i kasa idzie do T-Mobile online w
    obie strony.

    Bolek

  • 3. Data: 2014-08-14 10:32:38
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2014-08-14 09:57, Piotr Gałka pisze:

    > Na pewno ktoś tu zna odpowiedź na następujące pytanie: Czy jak już będę
    > miał ten Kantor to T-mobile do Kantor i Kantor do T-mobile to idzie online?

    Z AliorSync do Alior Kantor idzie chyba online bo pieniądze są w
    kantorze już po kilku sekundach. W drugą stronę nie sprawdzałem.

  • 4. Data: 2014-08-14 11:38:46
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2014-08-14 09:57, Piotr Gałka pisze:
    > T-mobile do Kantor i Kantor do T-mobile to idzie online?
    Tak. Online w obie strony.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 5. Data: 2014-08-14 11:54:20
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    1gr z Sync (T-mobile) do Alior Kantor,

    1 gr?
    Jaja sobie robisz?

  • 6. Data: 2014-08-14 12:09:19
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "kowtow" <k...@p...onet.pl> writes:

    > 1gr z Sync (T-mobile) do Alior Kantor,
    >
    > 1 gr?
    > Jaja sobie robisz?

    Mam wrażenie, że chodziło o przelew "zakładający"
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 7. Data: 2014-08-14 12:11:38
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "kowtow" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 1gr z Sync (T-mobile) do Alior Kantor,
    >
    > 1 gr?
    > Jaja sobie robisz?
    Nie.
    Tak się złożyło, że na tym koncie miałem dokładnie tyle.
    Doliczyli mi kiedyś 1gr odsetek i jak robiłem przelew gdzieś indziej nie
    chciało mi się wpisać dokładnie i ten 1 gr tam się ostał.

    A że Alior Kantor dla potwierdzenia chce przelew na dowolną kwotę, a oni
    potem odeślą 1gr. to wysłałem 1gr. Wystarczy im do odesłania :).

    Brak info od nich = zaczynam podejrzewać, że nie uda mi się tego dziś
    dokończyć (może się małe z dużymi literami nie zgodziły).
    No trudno - następna próba może za rok :)
    P.G.

  • 8. Data: 2014-08-14 12:13:59
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Tak. Online w obie strony.

    Dziękuję wszystkim za informacje.
    Czyli jak potwierdzą (jeśli potwierdzą) to może jeszcze dziś zdążę.
    P.G.

  • 9. Data: 2014-08-14 13:00:15
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Na zadne walutowe nie da sie przeslac 1 gr chyba ze w hrywnach

  • 10. Data: 2014-08-14 13:15:24
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Na zadne walutowe nie da sie przeslac 1 gr chyba ze w hrywnach
    To nie jest walutowe.
    P.G.