  • 1. Data: 2014-08-13 15:36:45
    Temat: wyludzenie kredytu na siebie
    Od: jeszjeza <j...@p...fm>

    Gdzie wyłudzić kredyt na siebie? Skoro tak łatwo jest to zrobić
    przestępcom na kradzione dowody, to chciałbym na siebie, gdyż nie mam
    zdolności kredytowej. Ktoś pomoże?

  • 2. Data: 2014-08-13 16:37:15
    Temat: Re: wyludzenie kredytu na siebie
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu środa, 13 sierpnia 2014 15:36:45 UTC+2 użytkownik jeszjeza napisał:
    > Gdzie wyłudzić kredyt na siebie? Skoro tak łatwo jest to zrobić
    >
    > przestępcom na kradzione dowody, to chciałbym na siebie, gdyż nie mam
    >
    > zdolności kredytowej. Ktoś pomoże?

    Chcesz mieć wakacje na koszt podatnika?

    http://spec.pl/prawo/prawo-karne/jak-rozumiec-wyludz
    enie-kredytu-i-co-nam-za-nie-grozi

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2014-08-13 17:18:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jeszjeza" napisał w wiadomości
    >Gdzie wyłudzić kredyt na siebie? Skoro tak łatwo jest to zrobić
    >przestępcom na kradzione dowody, to chciałbym na siebie, gdyż nie mam
    >zdolności kredytowej. Ktoś pomoże?

    Wszedzie. Potrzebujesz tylko zaswiadczenie o zatrudnieniu sobie
    wypisac :-)

    Polecem Credit-Agricole - wlasnie mi przyslali reklamowke kredytu na
    jedyne 37% RRSO, wiec na pewno nie sprawdzaja dobrze chetnych :-)

    J.

  • 4. Data: 2014-08-13 21:15:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Gdzie wyłudzić kredyt na siebie? Skoro tak łatwo jest to zrobić
    > przestępcom na kradzione dowody, to chciałbym na siebie, gdyż nie mam
    > zdolności kredytowej. Ktoś pomoże?

    a po co chcesz na siebie? nie lepiej na kogoś?

    różne rzeczy można robić, ale tutaj nikt gotowych rozwiązań klientom
    (potencjalnym oszustom) nie będzie podawał

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2014-08-14 08:54:33
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > a po co chcesz na siebie? nie lepiej na kogoś?
    Może dlatego, że chce uczciwie spłacać...
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 6. Data: 2014-08-14 09:03:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Może dlatego, że chce uczciwie spłacać...
    > :)
    > Pozdrawiam.
    > WOJO

    to po co ma wyłudzać? oświadczenie nieprawdy na wniosku to również
    przestępstwo

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2014-08-14 17:57:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości grup
    >to po co ma wyłudzać? oświadczenie nieprawdy na wniosku to również
    >przestępstwo

    Ale dla banku to specjalny paragraf.

    W sumie to nie wiem czy nie trzy - tenze bankowy 297, falszowanie
    dokumentow/poswiadczanie nieprawdy, i jeszcze oszustwo, jesli od
    poczatku nie zamierza sie splacic ...

    J.