  • 61. Data: 2008-02-27 08:19:27
    Temat: Re: Fuzja BPH-Pekao i pozyczka nie spłacona automatycznie
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 26 Feb 2008 23:08:17 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Tak w ogole, w przypadku zmian strony umowy (np. sprzedazy czesci
    > oddzialow "wraz z klientami" innemu bankowi) potrzebna jest zgoda
    > drugiej strony, czyli klientow (pisemna itd).

    Ale już nie trzeba zgody np w wypadku połączenia firm.

    > Bez takiej zgody klient
    > moze domagac sie wywiazania z umowy od "nowego" banku (zgodnie z
    > deklaracjami), ale takze moze tego domagac sie od starego banku (bo z
    > nim ma umowe). Dokladnie tak bylo np. z Inteligo. Normalnie to nie
    > ma moze wielkiego znaczenia, ale w niektorych okolicznosciach "stary"
    > bank moze sie bardzo zdziwic.

    W tym wypadku ponieważ prawo nie przewidywało czegoś takiego jak podział
    banku i przyłączenie jednej części do innego, to wysmażono na tę operację
    specjalną ustawę. Nie miałem potrzeby żeby tę ustawę czytać ale
    przypuszczam, że właśnie w niej jest napisane co klient może.

  • 62. Data: 2008-02-27 10:44:24
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> writes:

> [...]
    > specjalną ustawę. Nie miałem potrzeby żeby tę ustawę czytać ale
    > przypuszczam, że właśnie w niej jest napisane co klient może.

    Aha. Tak czy owak cudow tam nie bedzie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 63. Data: 2008-02-27 17:11:47
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 27 Feb 2008 08:19:27 +0000 (UTC), jureq wrote:

    > W tym wypadku ponieważ prawo nie przewidywało czegoś takiego jak podział
    > banku i przyłączenie jednej części do innego, to wysmażono na tę operację
    > specjalną ustawę.

    Wydaje mi się, że to było tak, że ustawa *zabraniała* podziału banków, więc
    uchwalono nowe prawo dopuszczające taką operację.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 64. Data: 2008-03-04 20:16:31
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Sat, 16 Feb 2008 00:12:45 +0100, Darek napisał(a):

    > ZTCW centrala będzie obecnie takie "przypadki" księgować ręcznie. Żadne
    > koszty nie bedą naliczane. Dotyczy również KK. Akurat załapałeś się na
    > problem kiedy klient ma rachunki w różnych oddziałach a oddziały w różnych
    > terminach migrują do systemu informatycznego Pekao.

    No i mamy 4.marca.2007 zeszła mi z konta rata pożyczki + kilkadziesiąt
    groszy odsetek za nieterminową spłatę. Oczywiście od razy zatelefoniłem na
    TelePekao gdzie pani stwierdziła, że musze skrobnąć reklamację i złozyć w
    oddziale, bo przez telefon nie może przyjąć reklamacji gdzie jest
    roszczenie finansowe.

    Byłem w przypadkowym oddziale Pekao (przed fuzją był on Pekao) pani
    przyjęła reklamację i stwierdziła, że odesle ją tam gdzie trzeba, czyli do
    oddziału Pekao (d. BPH) gdzie brałem pożyczkę.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 65. Data: 2008-03-05 06:31:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Mar, 21:16, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@z...pl> wrote:

    > Byłem w przypadkowym oddziale Pekao (przed fuzją był on Pekao) pani
    > przyjęła reklamację i stwierdziła, że odesle ją tam gdzie trzeba, czyli do
    > oddziału Pekao (d. BPH) gdzie brałem pożyczkę.

    Czyli remis ze wskazaniem na Ciebie - jednak musiales odwiedzic jakas
    ich placowke.
    Ale ogolnie - duze brawa za stanowczosc w walce o prawa klienta.

  • 66. Data: 2008-03-11 06:17:51
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Tue, 4 Mar 2008 22:31:42 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):

    > Czyli remis ze wskazaniem na Ciebie - jednak musiales odwiedzic jakas
    > ich placowke.
    > Ale ogolnie - duze brawa za stanowczosc w walce o prawa klienta.

    Dostałem list wygenerowany automatycznie, że mam zadłużenie 2 rat imoże to
    była i prawda, tyle, że zadłużenie nastąpiło nie z mojej winy, a z tej
    przyczyny, że bank sobie raty nie wziął.
    10.marca zeszła rata pożyczki (kolejna) i znowu jest powiększona o pare
    groszy. Czytam umowe nic tam nie ma o podwyżkach, a jedynie o podwyżkach
    procentów rat przetermonowanych.

  • 67. Data: 2008-03-11 06:52:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Mar, 07:17, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
> [...]
    > 10.marca zeszła rata pożyczki (kolejna) i znowu jest powiększona o pare
    > groszy. Czytam umowe nic tam nie ma o podwyżkach, a jedynie o podwyżkach

    Mnozac to przez iles tysiecy klientow i ich kredytow, to juz wiemy,
    kto pokrywa koszty fuzji ;)

  • 68. Data: 2008-03-11 17:22:21
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Mon, 10 Mar 2008 23:52:31 -0700 (PDT), krzysztofsf napisał(a):

    > Mnozac to przez iles tysiecy klientow i ich kredytow, to juz wiemy,
    > kto pokrywa koszty fuzji ;)

    Byłem w tym oddziale złozyć reklamację. Oczywiście tłum ludzi,
    przewidziałem to i rankiem wysłałem reklamację faxem, a wieczorkiem
    dostarczyłem jedynie oryginał.

    Doszedłem downiosku, że w Pekao SA każdy oddział sobie prowadzi swoje
    rachunki i rozpatruje wszelkie reklamacje.