  • 21. Data: 2006-06-14 13:41:34
    Temat: Re: Fundusze i Multibank
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Quental wrote:
    [...]

    > główne konto. Chyba, że coś się zmieniło i można zlecić coś w
    > stylu direct debita, żeby karta z innego banku spłacała się sama
    > ściągając co trzeba z innego banku... hmmm - jest takie coś w

    Jest na pewno przy KK BZWBK i Citi. Zdaje się, że jakoś płatne.
    KJ

  • 22. Data: 2006-06-14 18:46:46
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    mm <j...@c...barg.sv> wrote:

    > Ja chciałem zmienić Aq na Ja, ale mnie skutecznie przekonali i nie

    A mnie olali.
    Z ciekawości - jak Cię przekonano?

    > zauważyłem podwyżki ;-)) W ofercie Aq mimo wszystko więcej można
    > negocjować - podpowiem, że w zasadzie wszystko ;-)

    Ale co ja mam negocjować, jak ja tam prawie nic nie trzymam?
    Kredytu nie mam, bo mi go nie dadzą, karta kredytowa by się i bez rachunku
    obyła...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 23. Data: 2006-06-14 18:48:43
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie. Dla mnie AQ ma _jedną_ zaletę. Niższą prowizję za kredyt. Jeśli

    Ależ ja Cię doskonale rozumiem.
    Dlatego kiedyś się z linią kredytową wyniosłem z Pekao właśnie do Multi.
    Ale od czasu (dosyć długiego) od kiedy jedynym produktem kredytowym w Multi,
    który mam - jest karta kredytowa, nie widzę sensu trzymania Aquariusa...

    > kredytu nie dostanę to jest duża szansa, że wręcz zamknę multikonto. Na
    > razie czekam na zmiany Multi.

    Mnie w sumie trzyma tylko to że od czasu do czasu potrzebuję tego rachunku,
    a najbardziej kas do robienia wpłat gotówkowych (niestety).

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 24. Data: 2006-06-14 18:52:15
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    mm <j...@c...barg.sv> wrote:

    > taka sobie. Klient depozytowy może jednak negocjować warunki - jesli posiada
    > odpowiedni poziom depozytów w lokatach, funduszach.

    Problem tylko w tym że nie za bardzo co jest negocjować.
    Ja np. z karty Multi jestem bardzo zadowolony, a ich interfejs transakcyjny
    uważam za bardzo udany.
    Natomiast Multikonto... Ostatnio używam go tylko do przyjmowania przelewów
    zagranicznych...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 25. Data: 2006-06-15 06:04:49
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jest na pewno przy KK BZWBK i Citi. Zdaje się, że jakoś płatne.

    Platne? A to ciekawe... mnie Citi ani razu nie obciazylo nic ponad to co
    mialem na wyciagu za dokonane zakupy.

    MK

  • 26. Data: 2006-06-15 06:27:09
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Jun 2006 08:04:49 +0200,
    osoba podpisana: MK <m...@i...pl>
    napisała:
    [...]
    > Platne? A to ciekawe... mnie Citi ani razu nie obciazylo nic ponad to co
    > mialem na wyciagu za dokonane zakupy.

    Popatrz na początek drugiego z moich zdań. Widzisz? "Zdaje się"; czy
    muszę jeszcze dodawać, że to znaczy, że nie jestem pewien tej informacji
    i sugeruję jej sprawdzenie ?

    KJ

    Advertisements contain the only truths to be relied on in a newspaper.
    -- Thomas Jefferson

  • 27. Data: 2006-06-15 06:49:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Popatrz na początek drugiego z moich zdań. Widzisz? "Zdaje się"; czy
    > muszę jeszcze dodawać, że to znaczy, że nie jestem pewien tej informacji
    > i sugeruję jej sprawdzenie ?

    Wlasnie chodzi o drugie zdanie :). Gdybys zakonczyl na pierwszym, nie byloby
    potrzeby prostowac ;). Zdaje sie, ze nikogo to nie interesowalo ;).

    MK

  • 28. Data: 2006-06-15 07:24:39
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Jun 2006 08:49:10 +0200,
    osoba podpisana: MK <m...@i...pl>
    napisała:
    [...]
    > Wlasnie chodzi o drugie zdanie :). Gdybys zakonczyl na pierwszym, nie byloby
    > potrzeby prostowac ;). Zdaje sie, ze nikogo to nie interesowalo ;).

    No nie wiem. Ja też byłem, zywo zainteresowany tą usługa (w BZWBK), ale
    gdy ją wprowadzili, to właśnie jej koszt mnie skutecznie zniechęcił.
    A przypuszczam, że nie tylko ja zwracam uwagę na koszty.

    KJ

    Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.