  • 11. Data: 2006-06-14 05:39:22
    Temat: Re: Fundusze i Multibank
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Jun 2006 21:41:54 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    napisała:

    > A Ty co?
    > Chciałbyś, żeby tak drogi produkt jeszcze podrożał? :)

    Nie. Dla mnie AQ ma _jedną_ zaletę. Niższą prowizję za kredyt. Jeśli
    kredytu nie dostanę to jest duża szansa, że wręcz zamknę multikonto. Na
    razie czekam na zmiany Multi.

    [..]
    > W oddziale i tak mnie nie widywali, więc co za różnica...
    O, to, to.

    KJ
    The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X

  • 12. Data: 2006-06-14 07:15:22
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-06-13 23:00, kiedy Michał 'Amra'
    Macierzyński zdecydował(a) się stwierdzić,że:

    > Wrobelki cwierkaja, ze maja mocno popracowac nad oferta. Ktora niestety
    > obecnie jest kieeeepska :)

    Ta ćwierkają od lat.
    W końcu mnie to ćwierkanie wnerwiło i wróciłem do normalnego konta "My"
    Pragnę też dodać, że wina w ichniej ofercie są kiepskie i swojej ceny
    niewarte.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 13. Data: 2006-06-14 08:17:38
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Przemysław Maciuszko wrote:
    > kamil Jońca <k...@n...gazeta.pl> wrote:
    > Chciałbyś, żeby tak drogi produkt jeszcze podrożał? :)
    > Ja szczerze mówiąc - nie widzę żadnych problemów po przesiadce z
    > Aquariusa na Ja.

    Ja chciałem zmienić Aq na Ja, ale mnie skutecznie przekonali i nie
    zauważyłem podwyżki ;-)) W ofercie Aq mimo wszystko więcej można
    negocjować - podpowiem, że w zasadzie wszystko ;-)

  • 14. Data: 2006-06-14 08:22:45
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    yayco wrote:
    > Ta ćwierkają od lat.
    > W końcu mnie to ćwierkanie wnerwiło i wróciłem do normalnego konta
    > "My" Pragnę też dodać, że wina w ichniej ofercie są kiepskie i swojej
    > ceny niewarte.

    Ale teraz ...... hhmmm...... jakby to powiedzieć ..... muszą coś z tym
    zrobić ;)
    Ps. słabo negocjowałeś ;) Ja też w zasadzie już byłem zdecydowany
    przekształceniem na "Ja", ale mnie zaskoczyli elastycznym podejściem.

  • 15. Data: 2006-06-14 08:32:10
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Wrobelki cwierkaja, ze maja mocno popracowac nad oferta. Ktora
    > niestety obecnie jest kieeeepska :)

    Taka zupełnie kiepska to nie jest. Słabością jest to, że jest skierowana
    przede wszystkim dla klienta "kredytowego", a dla klienta depozytowego jest
    taka sobie. Klient depozytowy może jednak negocjować warunki - jesli posiada
    odpowiedni poziom depozytów w lokatach, funduszach.

  • 16. Data: 2006-06-14 10:33:32
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-06-14 10:22, kiedy mm zdecydował(a) się
    stwierdzić,że:

> [...]
    > Ps. słabo negocjowałeś ;) Ja też w zasadzie już byłem zdecydowany
    > przekształceniem na "Ja", ale mnie zaskoczyli elastycznym podejściem.

    Ja w ogóle nie negocjowałem, bo nie miałem powodu. Kredytu w multi nie
    mam, kart w multi nie mam (już od dawna), większych pieniędzy na koncie
    oszczędnościowym nie trzymam (bo oprocentowanie należy do zabawnych).
    Żadnych pożytków z Aquariusa przez ten czas kiedy go miałem nie
    zauważyłem, pewnie dlatego, że ostatni raz byłem w Multi jak sobie owego
    Aquariusa zakładałem. Nie bardzo wiem, do czego ta elastyczność miała by
    mi posłużyć.
    Co do prestiżu, to jakby to delikatnie ująć...Może tak: gdybym za kartę
    platynową w citi musiał płacić, to też bym ją zmienił na inną.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 17. Data: 2006-06-14 12:36:50
    Od: "Quental" <a...@g...com>

    > Ja w ogóle nie negocjowałem, bo nie miałem powodu. Kredytu w multi nie
    > mam, kart w multi nie mam (już od dawna), większych pieniędzy na koncie

    A właśnie przy okazji nawiązując do sprawy kart - czy one są aż
    takie złe?
    Kto teraz daje najlepsze KK? I jak na tle tych najlepszych wyglądają
    karty MB?
    Quental

  • 18. Data: 2006-06-14 12:57:14
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    yayco wrote:
> [...]
    > miałem nie zauważyłem, pewnie dlatego, że ostatni raz byłem w Multi
    > jak sobie owego Aquariusa zakładałem. Nie bardzo wiem, do czego ta

    Ja dostałem darmowe prowadzenie rachunku na rok. Dla mnie wystarczy, żeby
    nie konwertować ;)
    A rachunek oszczędnościowy z sensownym oprocentowaniem ponoć ma sie niebawem
    pojawić.
    Ps. jeśli chodzi o profity z klubu aquariusa, to też nie zauważyłem takowych
    ;) No może poza tym że można negocjować ;)

    > Co do prestiżu, to jakby to delikatnie ująć...Może tak: gdybym za
    > kartę platynową w citi musiał płacić, to też bym ją zmienił na inną.

    Ja też mam karty w citi ;)

  • 19. Data: 2006-06-14 13:15:47
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-06-14 14:36, kiedy Quental zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

> [...]
    > takie złe?
    > Kto teraz daje najlepsze KK? I jak na tle tych najlepszych wyglądają

    Takie złe nie są, mają nawet taki ficzer, który bardzo jest poręczny:
    można sobie zablokować wybrane kanały dostępu, co czyni kartę
    bezpieczniejszą. Ale poza tym: karta jak karta.
    Ale z drugiej strony: skoro można gdzie indziej mieć kartę za darmo, do
    tego zniżki w sklepach i łatwość reklamacji, to po co mieć karty w multi?
    I jeszcze inaczej: wszystko zależy czego chcesz od karty. Na przykład
    pożytek codzienny z karty Raiffeisena jest niewielki (chyba, że masz
    dużo dzieci i uporczywie robisz zakupy w Smyku ;-) ). Polityka
    reklamacyjna banku - okropna. Ale do karty MC National Geographic dodany
    jest bardzo przyjemny pakiet ubezpieczeń podróżnych, więc jak ktoś dużo
    i często wyjeżdża to może mieć z tego interes.
    Reasumując: rynek kart w Polsce jest już na tyle duży, że szukając kart
    dla siebie, można zastanowić się nad tym, co możemy zyskać dzięki
    karcie: zniżki w sklepach, ubezpieczenia, punkty w programach
    lojalnościowych etc. I wybrać taką kartę, która subiektywnie odpowiadać
    będzie naszym potrzebom.
    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 20. Data: 2006-06-14 13:35:01
    Od: "Quental" <a...@g...com>

> [...]
    > karcie: zniżki w sklepach, ubezpieczenia, punkty w programach
    > lojalnościowych etc. I wybrać taką kartę, która subiektywnie odpowiadać

    Dzięki za odpowiedź! Moja główna potrzeba wynikająca z mojego
    lenistwa ;) jest taka, że nie mam ochoty co miesiąc zaprzątać sobie
    głowy robieniem przelewów spłacających kartę, tylko chciałbym,
    żeby w ostatnim możliwym terminie "samo" mi się spłacało. Z tego
    mi wynika, że dobrze by było mieć kartę w banku gdzie się ma
    główne konto. Chyba, że coś się zmieniło i można zlecić coś w
    stylu direct debita, żeby karta z innego banku spłacała się sama
    ściągając co trzeba z innego banku... hmmm - jest takie coś w
    ogóle?
    Quental