  • 1. Data: 2002-11-30 17:49:51
    Temat: Fundusze
    Od: m...@p...onet.pl

    Czy ktoś poda mi przykład obligacji zamkniętych funduszy od których nie płaci
    się podatku do końca 2003 r. Jaki zysk wypracowały one w poprzednim roku

  • 2. Data: 2002-11-30 17:51:04
    Temat: Re: Fundusze
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:6aec.00000138.3de8fa3e@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:
    > Czy ktoś poda mi przykład obligacji zamkniętych funduszy od których
    > nie płaci się podatku do końca 2003 r. Jaki zysk wypracowały one w
    > poprzednim roku

    A istniały jakieś?

    --
    Robert

  • 3. Data: 2002-11-30 19:03:22
    Od: "Jamesi" <j...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś poda mi przykład obligacji zamkniętych funduszy od których nie
    płaci
    > się podatku do końca 2003 r. Jaki zysk wypracowały one w poprzednim roku

    TFI FIO Millennium Arbitraż +20 wychodzi jakoś 5,7% netto (wg wyceny) ale
    jak uda ci sie kupić za 100 na giełdzie to wyjdzie więcej.

    pozdr Jamesi

  • 4. Data: 2002-11-30 19:10:29
    Od: "Jamesi" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jamesi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > >

    > TFI FIO Millennium Arbitraż +20 wychodzi jakoś 5,7% netto (wg wyceny) ale
    > jak uda ci sie kupić za 100 na giełdzie to wyjdzie więcej.

    Sorry nie FIO tylko FIZ