  • 1. Data: 2002-11-30 15:42:39
    Temat: Bank jako platnik PODATKOW!!!!!!
    Od: "MAGISTER" <w...@w...pl>

    Witam serdecznie, mam pytanie czy ktos zaglebial sie w ta tematyke, czyli
    relacje banku- jegodzialalnosc i podatkow jakie bank mosi ponosic, jakie ma
    zwolnienia, przywileje i ulgi z tego tytulu??
    Chetnie podyskutowalbym z takimi osobami, gdyz zanosie mi sie na taki
    wlasnie temat pracy magisterskiej.
    czekam na jakis odzew.
    TAk odemnie- coz bank, jak kazda osoba prawna placi podatki dochodowe od os.
    prawnych, os fizycznych czyli np. od swoich pracownikow, podatki od
    nieruchomosci itp...
    ale ma tez takienarzedzia jak odprowadzania podatku BELKI- czyli od odsetek
    kapitalowych, podatek od kapitalow zgromadzonych przrz nierezydentow, ma
    pewne ulgi np. wysokosc rezerwy wplywa na kwote odliczen odpodatkow...
    to kilka problemow jakie zauwazylem...
    moze ktos poleci jakas literature, moze cos w sieci, moze tez cos dopowie, a
    moze takze pisze cos podobnego.
    Pozdrawiam serdecznie. Marcin