  • 41. Data: 2020-03-16 17:32:48
    Temat: Re: Banki straciły miliardy na foreksie
    Od: z <...@...pl>

    Nie na temat.
    Nie posiadam karty. Jestem NORMALNY. Karta to przeżytek ;-)
    Większość pieniędzy wydaję w internecie.

    Przy sobie potrzebuję zawsze trochę gotówki. Bez niej nie da się żyć.

  • 42. Data: 2020-03-16 17:34:04
    Od: z <...@...pl>

    Dobre ;-)

  • 43. Data: 2020-03-16 17:36:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >Nie na temat.
    >Nie posiadam karty. Jestem NORMALNY. Karta to przeżytek ;-)

    Normalni ludzie maja kart kilka :-P

    >Większość pieniędzy wydaję w internecie.

    Ale jak ? Internet lubi karty :-)

    >Przy sobie potrzebuję zawsze trochę gotówki. Bez niej nie da się żyć.

    Gotowki uzywam jakos raz na rok. No i na napiwki.

    Choc istotnie nosze troche przy sobie, na wszelki wypadek.

    J.

  • 44. Data: 2020-03-16 17:37:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-16 o 14:28, Kamil Jońca pisze:
    > Tu nie chodzi o mądrość, tylko o doświadczenie raczej i świadomość tego,
    > że czasami coś się może zepsuć. Niekoniecznie bank. Mi na przykład się
    > zepsuł piekarnik, co w obecnej sytuacji jest bardziej dotkliwe niż
    > normalnie. I co, mam rozdzierać szaty? Po prostu zamówiłem
    > serwisanta. Normalnie bym się nie zastanawiał czy przyjedzie. Dziś się
    > zastanawiam.

    NIE NIE NIE

    Złe porównanie.

    Zepsuł Ci się piekarnik. Ale Ty masz umowę z serwisem/gwarancję/cośtam
    co stanowi że np. w godzinę po zgłoszeniu ma przyjechać SERWIS i go
    naprawić. Jeśli mu nie idzie natychmiast wymiania na inny sprawny
    egzemplarz.

    tymczasem Dzwonisz 3 godziny i serwis nie wywiązuje się z UMOWY

    SZACH MAT ;-)

  • 45. Data: 2020-03-16 17:37:44
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    [..]

    > Lublin wieksze, ale w takim Biłgoraju czy Tomaszowie, to skad
    > wytrzasnac milion ?

    Ale mówimy o oddziale w Lublinie.

    [...]
    > No bo wtedy nie zabraklo :-

    Co? Ty w ogóle czytasz na co odpisujesz?
    Piszę, że wcześniej takie sytuacjie z bankomatami "out of order" były na
    tyle częste, że nawet bym nie zarejestrował.
    A strzelam, że najczęstrzą przyczyną (zarówno wtedy jak i teraz), jest,
    że wybrali z danego bankomatu kasę.

    KJ

  • 46. Data: 2020-03-16 17:40:21
    Od: z <...@...pl>

    > Inną sprawą jest to, że takie rzeczy się zdarzają bez żadnych SARS.
    > Ew. można podjechać (podejść) do oddziału obok, jeśli ktoś oczywiście
    > ma, albo chwilę poczekać na zasilenie oddziału.

    Ale tylko gdy jest to napisane w umowie że ma pójść do innego oddziału
    albo na BERDYCZÓW.

    Pytanie pozostaje: Czy w umowach jest coś takiego napisane?

    Jest napisane np. powyżej 20 000 trzeba się umówić.

    A poniżej tej kwoty JEST?

  • 47. Data: 2020-03-16 17:42:37
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-16 o 17:36, J.F. pisze:
    > Normalni ludzie maja kart kilka :-P

    I złoty łańcuch ;-)

    > Ale jak ? Internet lubi karty :-)

    Internet lubi numer konta bankowego. Nie potrzeba więcej.
    Nie wiedziałeś o tym? ;-)

    > Choc istotnie nosze troche przy sobie, na wszelki wypadek.

    No właśnie. To też przejaw normalności;

  • 48. Data: 2020-03-16 17:44:18
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    [...]
    > tymczasem Dzwonisz 3 godziny i serwis nie wywiązuje się z UMOWY

    No właśnie o tym piszę. Wszystko może się zepsuć. Serwis też.
    Odrębną kwestią jest późniejsza odpowiedzialność serwisu za
    niedotrzymanie umowy.

    > SZACH MAT ;-)

    Ale to chyba przekracza zdolności Twojego rozumienia.
    Kj

  • 49. Data: 2020-03-16 17:50:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:
    >Ale mówimy o oddziale w Lublinie.

    Mowilismy tak chyba bardziej ogolnie.

    We Wroclawiu to wiem ze byla jaka firma zajmujaca sie gotowka, bo NBP
    jest za drogi :-)
    W Lublinie pewnie tez jest, a Biłgoraju pewnie nie ma..

    [...]

    >Co? Ty w ogóle czytasz na co odpisujesz?
    >Piszę, że wcześniej takie sytuacjie z bankomatami "out of order" były
    >na
    >tyle częste, że nawet bym nie zarejestrował.

    Ale ze w kraju nie brakowalo gotowki, to trudno nawet podejrzewac -
    tzn pojedyncze przypadki moga sie zdarzyc :-)

    >A strzelam, że najczęstrzą przyczyną (zarówno wtedy jak i teraz),
    >jest,
    >że wybrali z danego bankomatu kasę.

    Ale zeby nie zaopatrzyli na czas w nową ... impreza jakas w okolicy,
    czy jedyny bankomat ?

    A tu az NBP dementi wydaje, ze gotowki nie zabraknie :-)

    J.

  • 50. Data: 2020-03-16 17:54:47

    W dniu 2020-03-16 o 17:44, Kamil Jońca pisze:
    > No właśnie o tym piszę. Wszystko może się zepsuć. Serwis też.
    > Odrębną kwestią jest późniejsza odpowiedzialność serwisu za
    > niedotrzymanie umowy.

    Czyli zgadzasz się że odpowiedzialność za niewypłacenie gotówki którą
    należało wypłacić POWINNA BYĆ RZECZĄ OCZYWISTĄ?