  • 21. Data: 2017-12-01 07:27:18
    Temat: Re: Frankowicze już nie chcą?
    Od: z <...@...pl>

    > BTW czego chcesz od kredytobiorców? Wzięli kredyty, niektóre nawet
    > spłacili w całości, co rzekomo mają "za uszami"?

    Jak to co? Przecież ci przebrzydli kredytobiorcy to pazerne i podstępne
    świnie które wykorzystują dobre serca konsultantów i drobne druczki w
    umowach aby się wzbogacić a na spowiedzi w konfesjonale nawet o tym
    grzechu nie wspomną ;-)

  • 22. Data: 2017-12-09 20:58:30
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-11-28 o 20:46, z pisze:
    > Coś Ci się nieźle pokiełbasiło.
    > Zasady moralne chcesz stosować w obronie banksterki?
    >
    > To profesjonaliści i to oni powinni przestrzegać prawa i być instytucją
    > zaufania publicznego. To że klient w swojej pazerności wybierał tańszą
    > ofertę to można potępić moralnie a bank oprócz chciwości i chęci zysku
    > złamał jeszcze prawo. Polskie prawo bankowe

    O tym, że kredyty były/są bezprawne to było głośno, gdy franek był po 4
    zł z hakiem. Teraz jest po 3,6 i w trendzie spadkowym, więc bezprawność
    tych samych kredytów znacznie się zmniejszyła ;-)

  • 23. Data: 2017-12-09 22:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > O tym, że kredyty były/są bezprawne to było głośno, gdy franek był
    > po 4 zł z hakiem. Teraz jest po 3,6 i w trendzie spadkowym, więc
    > bezprawność tych samych kredytów znacznie się zmniejszyła ;-)

    Tylko troche.
    Nadal do spłaty jest sporo za duzo.
    Ale skoro rzad obiecywał i miał policzone jak był po 4,xx to teraz
    powinno to być bułka z masłem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 24. Data: 2017-12-10 08:49:55
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-12-09 o 22:00, Budzik pisze:

    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Tylko troche.
    > Nadal do spłaty jest sporo za duzo.
    > Ale skoro rzad obiecywał i miał policzone jak był po 4,xx to teraz
    > powinno to być bułka z masłem...

    Chcesz, żeby ci przewalutowali na złotówki z oprocentowaniem
    złotówkowym? :-)
    Jak CHF zejdzie do 3 i będzie dalej spadał, to będziesz się awanturował,
    że przewalutowanie było bezprawne :-)

  • 25. Data: 2017-12-10 09:26:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Chcesz, żeby ci przewalutowali na złotówki z oprocentowaniem
    > złotówkowym? :-)
    > Jak CHF zejdzie do 3 i będzie dalej spadał, to będziesz się
    > awanturował, że przewalutowanie było bezprawne :-)

    A jak wskoczy znowu na 4....
    Nie chodzi o gdybanie tylo o spełnienie obietnic.
    A jak ktos nie bedzie chciał przewalutowac to przeciez nikt nikogo na
    siłe nie powinien zmuszac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 26. Data: 2017-12-10 16:15:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > A jak ktos nie bedzie chciał przewalutowac to przeciez
    > nikt nikogo na siłe nie powinien zmuszac.

    Ktoś siłą zmuszał do zaciągania kredytów?
    Chyba Bóg, ale On zmusza ogólnie:

    - trzeba jeść, aby żyć
    - trzeba ładować telefon, aby nie zabłądzić w lesie
    (mój nagle stracił z 67% do 0 -- chyba z zimna...)
    - trzeba tankować, aby jechać
    - trzeba kupić mieszkanie, aby mieszkać...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    (,-.`._,'( 51001 |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://eneuel.w.duna.pl '.O_'

    Postscriptum: Pisałem kiedyś o facecie, którego skazano za ,,niezależną walutę''
    bez podawania konkretów -- na szukanie żałowałem czasu. Teraz
    widzę wpisy o Arturze Budovskym. https://en.wikipedia.org/wiki/Liberty_Reserve

  • 27. Data: 2017-12-10 18:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Ktoś siłą zmuszał do zaciągania kredytów?
    > Chyba Bóg, ale On zmusza ogólnie:

    Rozumiem, ze wczesniejsze setki dyskusji nie sprawiły ze przynajmniej
    znasz odpowiedz frankowiczów na to pytanie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 28. Data: 2017-12-10 22:39:44
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-12-10 o 18:00, Budzik pisze:

    > Rozumiem, ze wczesniejsze setki dyskusji nie sprawiły ze przynajmniej
    > znasz odpowiedz frankowiczów na to pytanie?

    Już miałem nu nawciskać że nie czyta, nie pamięta że...
    Ale on już się tak zapętlił w tym pisaniu że żyje w jakimś swoim
    matrixie :-)
    Szkoda czasu szkoda życia

  • 29. Data: 2017-12-11 21:17:24
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]

    > Rozumiem, ze wczesniejsze setki dyskusji nie sprawiły ze przynajmniej
    > znasz odpowiedz frankowiczów na to pytanie?

    Odpowiedzi frankowiczów mniej więcej znam.
    Cały czas nie znam odpowiedzi na pytanie co z tymi, co kredytów nie
    wzięli, mieszkań nie kupili, bo że rozsądek podpowiada, że ceny mieszkań
    są sztucznie pompowane przez nierozsądnych, którzy biorą kredyty na
    absurdalne kwoty?
    Wychodzi na to, że ci rozsądniejsi są i mają całe życie być bardziej
    poszkodowani niż ci nierozsądni.
    Czy nie byłoby lepiej, żeby dla nauki, ku przestrodze dla przyszłych
    pokoleń jednak nierozsądni oberwali po tyłku, co im się należy? :-)

  • 30. Data: 2017-12-11 22:43:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Rozumiem, ze wczesniejsze setki dyskusji nie sprawiły ze przynajmniej
    > znasz odpowiedz frankowiczów na to pytanie?

    Co do zasady ;) -- banki nikogo nie zmuszają do zaciągania kredytów.
    ,,Przemocy'' ;) używają wtedy, gdy nie przyznają kredytu. Na nic te
    setki ,,dyskusji'' -- póki potencjalny kredytobiorca nie wyrazi chęci
    (popartej dokumentacją uwiarygodniającą), póty bank kredytem nie obdarzy.
    (pomijam błędy, które są korektowane niemal natychmiast)