    From: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: FortisBank
    Date: Fri, 4 Jan 2002 10:11:41 +0100

    "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl> wrote in message
    news:a13qe6$6l2$1@news.tpi.pl...
    > Na dodatek przyjął 3 wypłaty w miesiącu, a ja mam 7 bankomatów pod nosem
    > (Euronet - Neste, 2x CITI, 3x Euronet i LG Petro w Galerii Mokotów W-wa).
    > Zona kupuje chleb, wędlinę i owoce na bazarku i nie wypłacamy po np. 500
    PLN
    > na tydzień, tylko np. 50 co jakiś czas. Więc dla mnie Fortis z bezpłatnymi
    > wypłatami jest idealny.

    Nie zrozumiałeś idei moich obliczeń :-) Chodzi o to, że Fortis IMHO nie jest
    wcale już taki dobry jako bank zapasowy. Skoro masz pod nosem tyle
    bankomatów Euronetów to polecałbym zdecydowanie mBank/MultiBank jako konto
    podstawowe. I dopiero do tego można się zastanawiać czy Fortis czy np
    Nordea. A w takim przypadku Fortis za 9 zł mies jest IMHO nieopłacalny.
    Przypominam, że główne wypłaty wykonujesz np delfinkiem w Euronecie - mało
    więc osób będzie potrzebowało wykonywać wypłaty rezerwowe częściej niż 3
    razy w miesiącu. Ponadto - przy trzymaniu na takim koncie np 2000 zł mamy
    różnicę w oprocentowaniu 3,5% - miesięcznie 0,29% - co daje miesięcznie 5,80
    zł! To jest na kolejne 3 wypłaty z bankomatów! A więc w sumie robi się 6
    wypłat z bankomatów. Przy np 5000 zł tych wypłat jest już ponad 10! To są po
    prostu liczby :-)

    Cholera i co mi przyszło? Bronię Nordei ;-))))))

    K. Kowalski