  • 11. Data: 2002-01-05 15:08:59
    Temat: Re: [Fortis] i tez nie lubie :(
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > DEBETOWA.

    Ale wlasnie pytanie - w ogole nie daje chargowej???

    Nie kumam tych glupich bankow.
    Typu w BZWBKa daja wypukla (mam), ale wplywy jakos tez musza byc wysokie i
    co najmniej 3 miechy trzeba miec konto.
    Nie rozumiem. (ok. no niby na zelazkach moznaby robic przekrety, ale bez
    przesady....)

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info
    www.amra.pl ;)

  • 12. Data: 2002-01-05 15:21:55
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 5 Jan 2002 16:08:59 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Ale wlasnie pytanie - w ogole nie daje chargowej???

    Nie. Od zakupow kiedy konto puste jest dopuszczalne saldo debetowe
    albo kredyt odnawialny.

> [...]
    >co najmniej 3 miechy trzeba miec konto.
    >Nie rozumiem. (ok. no niby na zelazkach moznaby robic przekrety, ale bez

    Zdziwilbys sie jakie ludzie potrafia robic numery nawet o stosunkowo
    male pieniadze :(.
    A na chargowej mozesz przeciez niesplacic nawet calego limitu
    karty+jeszcze dodaktowo przekroczenie przez transkacje
    nieautoryzowane.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 13. Data: 2002-01-06 16:15:05
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> writes:

    > Debetowa juz mam - ale w BZWBK - a nie traktuje tego konta jako glowne -
    > tylko jako rozliczeniowe z kumplem, do wplacania pieniazkow bo blisko
    > oddzial.
    > A chargowa - czy mam czy nie mam na koncie kase - zawsze autoryzuje....

    Eee tam. Roznica jest tylko taka, ze charge zwykle ma prowizje,
    oraz taka, ze autoryzuje tylko do jakiegos limitu.

    Z dwojga zlego - tj. debit VC i charge z malym limitem, wolalbym
    ta pierwsza. Przynajmniej nie ma problemu, ze sie limit skonczy.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 14. Data: 2002-01-07 09:02:12
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Sat, 05 Jan 2002 15:46:11 +0100, Wojtek Frabinski napisał(a):

    >Long, Long ago ;-)
    >Teraz do syudenckego wogole w BPH EC/MC nie wydaja. A do nie

    "Teraz" czyli kiedy? Bo ja mam chyba konto studenckie, a wydali mi EC/MC
    jakoś tak przed wakacjami...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 15. Data: 2002-01-07 19:36:01
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 7 Jan 2002 09:02:12 +0000 (UTC), j...@c...pl (Jacek
    Osiecki) wrote:

    >"Teraz" czyli kiedy? Bo ja mam chyba konto studenckie, a wydali mi EC/MC
    >jakoś tak przed wakacjami...

    Teraz to znaczy jakies dwa miesiace temu. Potwierdzalem tez przez
    maila.

  • 16. Data: 2002-01-08 13:58:40
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Z dwojga zlego - tj. debit VC i charge z malym limitem, wolalbym
    > ta pierwsza. Przynajmniej nie ma problemu, ze sie limit skonczy.

    No tak - ale w ten sposob musze trzymac kase w BZWBKu i w Fortisie.
    Jako pierwszy bank WBK sie jak dla mnei nie nadaje...
    A tak gdyby VC Fortisu nie zadzialalao to wyciagam kjakakolwiek chargowa i
    juz...

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 17. Data: 2002-01-08 18:02:04
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Mon, 07 Jan 2002 20:36:01 +0100, Wojtek Frabinski napisał(a):

    >Teraz to znaczy jakies dwa miesiace temu. Potwierdzalem tez przez
    >maila.

    Ciekawe, czy mi wznowią w tym roku... Bo jeśli nie, to usłyszą "do
    widzenia"...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 18. Data: 2002-01-08 22:22:26
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> writes:

    > No tak - ale w ten sposob musze trzymac kase w BZWBKu i w Fortisie.
    > Jako pierwszy bank WBK sie jak dla mnei nie nadaje...

    Pisalem ogolnie, bez zwracania uwagi na konkretny bank(i).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator