  • 1. Data: 2003-01-03 21:00:01
    Temat: Abonament RTV Poznan - ujawniam numer konta kartoteki
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Ponieważ sporo takich pytań sie pojawia, podaję zainteresowanym.
    Zaemailowalem w tej sprawie do RUP, ale bez odpowiedzi.
    Dzisiaj wstąpiłem po drodze na pocztę i bez problemów uzyskałem numer tego
    konta - od razu wiedzieli na poczcie, o co chodzi - dziwne :)

    13201016-990398-17004-100-0-1

    (opłata za rok 2003 radio+TV to 167,90 zł)

    --
    Robert

  • 2. Data: 2003-01-03 22:56:23
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > konta - od razu wiedzieli na poczcie, o co chodzi - dziwne :)
    >
    > 13201016-990398-17004-100-0-1
    >
    > (opłata za rok 2003 radio+TV to 167,90 zł)

    A macie archium tych opłat od 1999? Nie chce mi się isć z tym na pocztę, a
    wypadałoby w końcu zapłacić ;-).

    BaLab

  • 3. Data: 2003-01-03 22:58:44
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:av544f$kvg$1@news.tpi.pl, BaLab wrote:

    > A macie archium tych opłat od 1999? Nie chce mi się isć z tym na
    > pocztę, a wypadałoby w końcu zapłacić ;-).

    Mam przed sobą książeczkę akurat, bo wpisywałem jej numer do przelewu:

    2002 - 156,80
    2001 - 140,30
    2000 - 128,50
    1999 - 120,30

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-01-03 23:33:16
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > Mam przed sobą książeczkę akurat, bo wpisywałem jej numer do przelewu:
    >
    > 2002 - 156,80
    > 2001 - 140,30
    > 2000 - 128,50
    > 1999 - 120,30

    Thnx. Mam nadzieję, ze nie są to opłaty miesięczne =8-0 ;-) ???

    Pzdr,
    BaLab

  • 5. Data: 2003-01-04 06:41:43
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:av569g$tp$1@news.tpi.pl, BaLab wrote:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Thnx. Mam nadzieję, ze nie są to opłaty miesięczne =8-0 ;-) ???

    Nie, całoroczne, aczkolwiek uwzględniające zniżkę za płatność z góry za cały
    rok. Nie jestem pewien, czy obecnie ta zniżka jeszcze Ci przysługuje ;P

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-01-05 11:23:04
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    > Nie, całoroczne, aczkolwiek uwzględniające zniżkę za płatność z góry
    za cały
    > rok. Nie jestem pewien, czy obecnie ta zniżka jeszcze Ci przysługuje
    ;P

    Zniżka na pewno nie. Za to na pewno obowiązują ustawowe odsetki za
    zwłokę. RUP pewnie przypomni sobie o nich, jak tylko zapłacisz.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 7. Data: 2003-01-05 16:27:19
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Zniżka na pewno nie. Za to na pewno obowiązują ustawowe odsetki za
    > zwłokę. RUP pewnie przypomni sobie o nich, jak tylko zapłacisz.

    Well, a jaki jest okres przedawnienia ;-) ?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 8. Data: 2003-01-06 08:17:59
    Temat: Re: Abonament RTV Szczecin - ujawniam numer konta kartoteki
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:av4tkl$7hl$1@topaz.icpnet.pl, Robert wrote:
> [...]
    > tego konta - od razu wiedzieli na poczcie, o co chodzi - dziwne :)
    >
    > 13201016-990398-17004-100-0-1
    >
    > (opłata za rok 2003 radio+TV to 167,90 zł)

    Następna informacja - tym razem dla Szczecina. RUP Szczecin (marketing)
    odpowiedział dziś z samego rana, a email z zapytaniem wysłałem wczoraj -
    bardzo ładnie! Cytuję odpowiedź:

    "W odpowiedzi ma Pańską prośbe, może Pan zapłacić przelewem na konto:
    Bank Pocztowy S.A. w Bydgoszczy 13200019-991122-17004-10308-0-0.
    z zaznaczeniem, że należy podać nr książeczki RTV."

    Ponieważ to konto w Bydgoszczy powtarza się w historii grupy w kontekscie
    RTV, można przypuszczać, że jest to jakieś centralne ogólnopolskie konto -
    albo dla tych rejonów, które nie mają lokalnego konta własnej kartoteki,
    albo też alternatywa dla wszystkich.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-01-06 09:37:39
    Od: "Mariusz T." <m...@u...wp.pl>

> [...]
    > albo dla tych rejonów, które nie mają lokalnego konta własnej kartoteki,

    To ja zdradzę numer dla Wrocławia - zmienił się jakieś pół roku temu, kiedyś
    był lokalny, teraz Bydgoszcz.

    Kartoteka Radiof. RUP Wrocław
    13200019-991236-17004-10309-0-0

    Mariusz T.

  • 10. Data: 2003-01-06 16:21:27
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "Robert" <s...@o...pl>

> [...]

    konto -
    >albo dla tych rejonów, które nie mają lokalnego konta własnej

    Ja dzisiaj dowiadywałem się w Warszawie i otrzymałem informację iż
    wpłaty te idą do Centrum Rachunków Skonsolidowanych Banku Pocztowego SA
    w Bydgoszczy ale ja (być może dla Warszawy) dostałem numer
    13200019-990112-17704-201002-10300-0
    A więc ma on pewne elementy wspólne z tymi ze Szczecina i Wrocławia.

    Pozdrowienia
    Roman K.

    WIADOMOSCI, fakty, wydarzenia... >>> http://link.interia.pl/f16b2