  • 1. Data: 2003-01-03 21:50:05
    Temat: Inteligo -rachunek firmowy
    Od: "Kuba93" <N...@w...pl>

    Witam
    Czy w zwiazku z przejeciem kont inteligo przez PKO BP SA posiadacze kont
    firmowych powinni zawiadomic US i ZUS o zmianie BAnku?

    PZDR
    QUba

  • 2. Data: 2003-01-03 22:00:58
    Temat: Re: Inteligo -rachunek firmowy
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik "Kuba93" <N...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy w zwiazku z przejeciem kont inteligo przez PKO BP SA posiadacze kont
    > firmowych powinni zawiadomic US i ZUS o zmianie BAnku?

    Pewnie tak... Jednak kiedy nadgorliwie zaraz na poczatku listopada podalem
    US nowy numer, okazalo sie, ze ich system nie jest w stanie go przyjac.
    Moze teraz uaktualnili juz sobie baze.

    Michal Letowski

  • 3. Data: 2003-01-15 15:59:36
    Od: "Robert" <m...@m...pl.spam.nie>

    "Michal Letowski" wrote:
    > Pewnie tak... Jednak kiedy nadgorliwie zaraz na poczatku listopada podalem
    > US nowy numer, okazalo sie, ze ich system nie jest w stanie go przyjac.
    > Moze teraz uaktualnili juz sobie baze.

    Jak dowiedziałeś sie, że nie mogą tego zrobić?

    U mnie w US składa się druczek i to wszystko, więc nie wiem czy im to

    "wejdzie" czy nie. U Ciebie robią to od ręki czy przysłali zawiadomienie?

    --
    Pozdr, (R) BliSki. (tm)