  • 1. Data: 2006-10-19 11:46:02
    Temat: Fortis - bankomaty
    Od: "Andrzej" <a...@p...fm>

    Jak to w koncu jest z wyplatami z bankomatow w przypadku
    e-pakietu? W cenniku jest cos takiego:

    PROWIZJA OD TRANSAKCJI GOTÓWKOWYCH
    w kraju 3,90
    za granicą 3% 7,00
    posiadacze karty VISA Gold wydanej do kont osobistych, posiadacze Pakietu Platynowego
    i "E-pakietu" są zwolnieni z prowizji

    Niby wynika z niej ze posiadacze e-pakietu sa zwolnieni z prowizji,
    ale czy dla dowolnej karty czy tylko dla VISA Gold?
    I czy wybierac mozna pieniadze faktycznie z dowolnego bankomatu

  • 2. Data: 2006-10-19 12:29:52
    Temat: Re: Fortis - bankomaty
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Andrzej napisał(a):
> [...]
    > ale czy dla dowolnej karty czy tylko dla VISA Gold?
    > I czy wybierac mozna pieniadze faktycznie z dowolnego bankomatu

    Nie wiem czy dla dowolnej, ale dla standardowej Visa Electron na pewno.
    A czy faktycznie ze wszystkich - nie wiem, ale skoro tak piszą, to
    pewnie tak jest, bo inaczej mieli by mnóstwo reklamacji do rozpatrzenia.
    Ja wypłacałem jak na razie z różnych bankomatów na terenie Polski (PKO
    BP, Pekao SA, Euronet, BZWBK...) i jeszcze prowizji nie zapłaciłem.

    ch.

  • 3. Data: 2006-10-19 13:16:04
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Niby wynika z niej ze posiadacze e-pakietu sa zwolnieni z prowizji,
    > ale czy dla dowolnej karty czy tylko dla VISA Gold?

    jesli dokladnie przepisales, razem z przecinkami to czytajac po polsku nie
    ma watpliwosci ze sa 3 grupy zwolnione, w tym e-pakiet.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2006-10-19 16:35:02
    Od: "Don Kichot" <a...@s...pl>

> [...]
    > ale czy dla dowolnej karty czy tylko dla VISA Gold?
    > I czy wybierac mozna pieniadze faktycznie z dowolnego bankomatu

    dotyczy visy electron wydawanej do epakietu. wybieram gotowke z
    powodzeniem - w kraju i za granica - bez prowizji. Szkoda ze nie da sie nia
    placic w necie. chociaz nie zawsze tak bylo.

    pzdr