  • 1. Data: 2004-10-19 15:45:45
    Temat: Płatności przez internet (zagranica). Prosba o pomoc.
    Od: "mmm" <m...@g...pl>

    Witam.
    Chcialbym zamawiac pewne towary z zagranicy. Platnosci beda rozliczane beda
    przewaznie w euro badz usd. Jakim sposobem najlepiej dokonywac platnosci za
    te towary (tanio i szybko). Wydaje mi sie ze dobre by bylo cos w stylu ekarty
    z mbanku, ze zaladuje i place ale oni maja tam ogranizenia bodajze do max
    5000zl i to jest ten minus bo moje niektore transakcje beda przekraczac
    rownowartosc 20.000zl.
    Czy jest jakas karta cos w stylu ekarty tylko bez limitow?
    Jezeli nie to jakimi innymi sposobami platnosci warto sie zainteresowac?
    Z gory dzieki za odpowiedz.

    Pozdrawiam
    mmm

  • 2. Data: 2004-10-19 15:48:46
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czy jest jakas karta cos w stylu ekarty tylko bez limitow?
    > Jezeli nie to jakimi innymi sposobami platnosci warto sie
    > zainteresowac?

    Co prawda nie "w stylu" ekarty, ale do Twoich celów sie nada - karta do
    konta w Inteligo ustawiona na opcję "bez limitu". To chyba też będzie
    najtańsza wersja. Opórcz tego możesz płacic dowolną kartą umozliwiającą
    płacenie via net z odpowiednim limitem.

  • 3. Data: 2004-10-19 16:12:30
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > 5000zl i to jest ten minus bo moje niektore transakcje beda przekraczac
    > rownowartosc 20.000zl.

    przy takie kwocie to sie nie wygłupiaj, tylko rób normalny przelew zagraniczny i tyle
    .

    Wojtek

  • 4. Data: 2004-10-19 16:34:19
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Fotech napisał:

    > przy takie kwocie to sie nie wygłupiaj, tylko rób normalny przelew
    > zagraniczny i tyle .

    Dlaczego? Przeciez placenie karta jest tansze. Szczegolnie przy tak
    duzych kwotach.

    Bartol