  • 11. Data: 2002-06-07 12:58:16
    Temat: Re: Fortis, Fortis, Fortis
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czyli rozumiem, że nie taki głupi ten Fortis:)
    > Z pozdrowieniami Waldek Leszczyński

    ooooo :)
    Witamy, witamy!
    No nie, glupi nie jest, aczkolwiek od samego poczatku informowal mnie na
    swojej stronie, ze dostane zupelnie inna kwote odsetek niz dostalem. I to
    juz nie jest na zasadzie oprocentowanie efektywne tyle a tyle, tylko bank mi
    mowi, ze bede mial np 500 zl odsetek, a daje 350. I wiecej, nawet nie
    wyszczegolnia belkowych odsetek - jak to robia inne banki!

    No a Pan jako Rzecznik Prasowy, powinien przychylic sie do naszej prosby
    (e-pakietowcow) i zasugerowac wprowadzenie tych diabelskich VC!!! :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    P.S. Huh, czego ten Internet nie potrafi ;)

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 12. Data: 2002-06-07 13:18:01
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > a moze ten podatek do na darmowe uczelnie wyzsze ;)

    A prosze Cie bardzo! Teraz sobie moze wprowadzac :)

  • 13. Data: 2002-06-07 13:20:51
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > a moze ten podatek do na darmowe uczelnie wyzsze ;)

    Kolega widze nie ma oszczednosci w bankach i zapewne sie uczy....i to za
    moje pieniadze na dodatek :P

    Pozdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 14. Data: 2002-06-07 13:33:41
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Oj, AMRA widzisz do czego zmusiles Pana rzecznika prasowego Fortis Banku ?
    Teraz bedzie musial regularnie czytac pbb, zeby nie dowiadywal sie o
    narzekaniach klientow (czyt. Twoich) e-pakietu z Rzeczpospolitej :-)))

    > No a Pan jako Rzecznik Prasowy, powinien przychylic sie do naszej prosby
    > (e-pakietowcow) i zasugerowac wprowadzenie tych diabelskich VC!!! :)

    Blagam wydajcie chociaz temu jednemu klientowi - w drodze wyjatku - (AMRZE)
    ta VC :-)) W koncu widac, ze to nie jest zwykly klient :) tylko wybitnie
    opiniotworczy - o czym swiadczy chocby comiesieczne pierwsze miejsce w
    ilosci postow na pbb :-)) oraz wspomniany wyzej artykul w Rzeczpospolitej.

    > P.S. Huh, czego ten Internet nie potrafi ;)

    :-))) jestem pod wrazeniem :-))
    Ps. i bez obrazy, nie moglem sie powstrzymac :)

  • 15. Data: 2002-06-07 13:50:16
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Kolega widze nie ma oszczednosci w bankach i zapewne sie uczy....i to za
    > moje pieniadze na dodatek :P

    Jakie tam Twoje :)
    Ty oszczedzasz na swoje (obecne, lub przyszle ;) potomstwo. Za niego placa
    jego rodzice ;))))

  • 16. Data: 2002-06-07 13:53:28
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > opiniotworczy - o czym swiadczy chocby comiesieczne pierwsze miejsce w
    > ilosci postow na pbb :-)) oraz wspomniany wyzej artykul w Rzeczpospolitej.

    taaak - ja nic nikomu nie powiem! Obiecuje!!!!
    A grupa swiadkiem, ze ja Fortis lubie (no oprocz tej karty ;)

  • 17. Data: 2002-06-07 14:00:48
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > taaak - ja nic nikomu nie powiem! Obiecuje!!!!

    :-))))
    Ps. teraz chyba bedziesz monitorowanym klientem Fortisa :-))

  • 18. Data: 2002-06-07 14:04:14
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    GoGush napisał(a):

    > Kolega widze nie ma oszczednosci w bankach i zapewne sie uczy....i to za
    > moje pieniadze na dodatek :P

    to o uczelniach do do amry bylo, przeciez ciagle pisze mgr
    a ja jak widac w naglowkach to w pracy siedze

    roberts

  • 19. Data: 2002-06-07 14:07:52
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Witek napisał(a):

    > Oj, AMRA widzisz do czego zmusiles Pana rzecznika prasowego Fortis Banku ?
    > Teraz bedzie musial regularnie czytac pbb, zeby nie dowiadywal sie o
    > narzekaniach klientow (czyt. Twoich) e-pakietu z Rzeczpospolitej :-)))
    to jeszcze trzeba Pana rzecznika prasowego Fortis Banku na ebanki i
    ekraty zapisac ;)

> [...]
    > opiniotworczy - o czym swiadczy chocby comiesieczne pierwsze miejsce w
    > ilosci postow na pbb :-)) oraz wspomniany wyzej artykul w Rzeczpospolitej.
    ale wtedy amra nie bedzie mial tyle postow, tym narzekaniem to sobie
    podnosi statystyke
    i fortis straci darmowa reklame

    roberts

  • 20. Data: 2002-06-07 19:19:43
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Kurde. A wlasnie zamowilem ;) 3 pieciolatki i 7 trzylatek ze zdeponowaniem w
    > BM BIG BG.

    Toś chłopie zrobił duuuuży błąd z tym deponowaniem. Poco się wiązać na całe
    życie z jednym BM (rolowanie!)

    > P.S. Takie cos dziwnego w CDPEKAO kupuje przez Internet wydaje mi sie brez
    > prowizji, a w BIGu co najmniej 5 zeta... ??? Jakies takie pomylone ;)

    No właśnie.