  • 21. Data: 2004-08-05 22:59:03
    Temat: Re: Lewe polecenie zapłaty
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 3 Aug 2004 14:55:02 +0200, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>
    wrote:

    >Jedyny bank w którym zauważyłem umowę otwarcia rachunku z dwoma okienkami na
    >podpis (bankowy i taki jak na karcie) to superkonto w PKOBPSA
    >inne też by to mogły wprowadzić

    BZWBK tak ma - na pewno w przypadku karty dodatkowej (VC KK)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 22. Data: 2004-08-06 08:41:08
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > BZWBK tak ma - na pewno w przypadku karty dodatkowej (VC KK)

    no to chwała im za to że zaczeli myśleć,
    - mam tam tylko KK a rachunek dawno zamkniety.

    kiedys jak byl WBK to przy kazdym zleceniu wpisywalo sie czy ma sie wykonac
    przed dniem wolnym czy po, a po przejsciu na ICBS zlecenia zaczely sie wykonywac
    po dniu wolnym, a jesli przypadaly na sobote to obciazaly rachunek w sobote a
    wychodzily w swiat w poniedzialek - to oraz ich glupie tlumaczenia ze w soboty
    pracuja choc w Warszawie żaden oddzial nie byl czynny, przesądzilo o zamknięciu
    r-ku w BZ-WBK
    *** blad ***

  • 23. Data: 2004-08-06 17:49:27
    Temat: Re: Fałszywy banknot w bankomacie - kolejny przypadek
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

    > ale przeciez problem miał bank a nie ona - to bank odpowiada za swoich
    > pracowników

    Ale to dopiero na skutek wnikliwego dochodzenia. Wcześniej ona miała
    problem.

    To tak jak z bezpodstawnym oskarżeniem i procesem karnym - przez cały
    proces, to Ty masz problem, a nie Skarb Państwa, który potem zapłaci
    odszkodowanie.
    Albo jak w Ciebie wjedzie jakiś palant, to Ty masz problem (tutaj akurat on
    też ma, ale to mało istotne), bo nie masz auta (co do zasady) i musisz się
    pałować po ubezpieczycielach.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko