  • 1. Data: 2005-02-03 08:51:25
    Temat: Oszczednosciowy rachunek a'vista w funtach
    Od: "Tomasz Krupa" <t...@s...com.pl>

    Witam wszystkich,

    Mam pytanie, czy ktorys z bankow ma w swojej ofercie oszczednosciowy
    rachunek a'vista w funtach brytyjskich (cos na wzor OKO w ING - niestety
    tylko w PLN,EUR i USD)?

    Dziekuje i pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2005-02-03 10:12:51
    Temat: Re: Oszczednosciowy rachunek a'vista w funtach
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    Większość banków rezygnuje z prowadzenia rachunków w GBP (ostatnio skasował to
    KB, zostawił dla tych co już z tego korzystali).
    O czymś takim jak OKO w GBP możesz zapomnieć. Są tylko tradycyjne rachunki
    walutowe w GBP. Minimalna kwota pierwszej wpłaty zaczyna się od ok. 50 GBP. Na
    pewno ma to w ofercie PKO BP i BOŚ.
    Przydałoby się, aby MultiBank poszerzył ofertę rachunków o kolejne waluty, w
    tym właśnie GBP, a także CHF i waluty skandynawskie SEK, DKK i NOK. W systemie
    transakcyjnym nawet można wybierać lokaty w tych właśnie walutach, ale
    oczywiście nie można tego zrobić, bo nie ma tego w ofercie. Na moje zapytanie,
    odpowiedzieli mi, że mają właśnie wybór tych walut w systemie, bo być może
    kiedyś to wprowadzą. Brzmi to bardzo enigmatycznie, a więc nie ma na co liczyć.