  • 1. Data: 2005-02-03 07:08:25
    Temat: kredyt na kawalerkę
    Od: "mo[]" <o...@o...pl>

    mam do kupienia kawalerkę za 54.000
    dysponuję kwotą 15.000
    gdzie polecacie wziąść kredyt ???
    spłata kredytu 20 lat, 150zł mieś.

  • 2. Data: 2005-02-03 08:43:11
    Temat: Re: kredyt na kawalerk
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "mo[]" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ctshkb$297m$1@node2.news.atman.pl...

    > mam do kupienia kawalerkę za 54.000
    > dysponuję kwotą 15.000
    > gdzie polecacie wziąść kredyt ???
    > spłata kredytu 20 lat, 150zł mieś.

    a tak z ciekawosci jakiego kredytu oczekujesz ? bo z wyliczen brakujacych
    wychodzi mi ze 39ooo, a z przedstawionej raty misiecznej że okolo 20ooo -
    czyli spora roznica :-)))

  • 3. Data: 2005-02-03 08:48:18
    Temat: Re: kredyt na kawalerkę
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    mo[]:
    > mam do kupienia kawalerkę za 54.000
    > dysponuję kwotą 15.000
    > gdzie polecacie wziąść kredyt ???
    > spłata kredytu 20 lat, 150zł mieś.

    _przykładowy_ kalkulator (nic nie sugeruję):
    http://app.lukas.com.pl/kh/symulacja_rat.jsp

    tam wpisz dane jakie podałeś, a następnie sprawdź przy jakim
    oprocentowaniu (wielkość) dostaniesz ratę wysokości 150pln dla podanych
    założeń. potem poszukaj banku o takim oprocentowaniu i podaj na grupę jaki
    to bank - tam się wszyscy spotkamy ;)

    janke

  • 4. Data: 2005-02-03 08:56:58
    Od: "axell" <a...@w...op.pl>

    > mam do kupienia kawalerkę za 54.000
    > dysponuję kwotą 15.000
    > gdzie polecacie wziąść kredyt ???
    > spłata kredytu 20 lat, 150zł mieś.

    20 lat * 150 zł to jest tylko 36 tys a Tobie brakuje przynajmniej 39 tys
    jeżeli wziąć (54.000 - 15.000 którymi dysponujesz) a przecież jeszcze
    bankowi trzeba % płacić.

    Do ceny nieruchomości musisz doliczyć jeszcze koszty od których nie
    uciekniesz takie jak opłata notariusza,
    opłata za rozpatrzenie kredytu, założenie księgi wieczystej. Dodatkowo mogą
    wystąpić koszty takie jak prowizja biura pośrednictwa, remont mieszkania,
    zakup podstawowych środków jak pralka lodówka.

    axell

  • 5. Data: 2005-02-03 09:15:31
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > założeń. potem poszukaj banku o takim oprocentowaniu i podaj na grupę jaki

    Ja też chętnie wezmę kredyt na 20 lat, oprocentowany na 0,5% :))))

    pzd
    Jarek23

  • 6. Data: 2005-02-03 10:04:10
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Jarek23" <j...@l...pl> napisał w wiadomości
    > Ja też chętnie wezmę kredyt na 20 lat, oprocentowany na 0,5% :))))

    Raczej lokatę
    Wziąć 39 oddać 36 po 20 latach

  • 7. Data: 2005-02-03 20:08:14
    Od: "mo[]" <o...@o...pl>

> [...]
    > założeń. potem poszukaj banku o takim oprocentowaniu i podaj na grupę jaki

    mbank?