    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fajny film kiedyś widziałem... Momenty były...
    Date: Mon, 21 Jul 2014 00:12:43 +0200

    "J.F." 13iihiv8z8qse$....@4...net

    > Jak to umieraja ? Maja sie dobrze do dzis ... o ile dobrze
    > rozrzywrowuje przyjaciol.

    Film zaczyna się od czego? Od polowania na Frajera, który rzekomo
    sypnął kolegów. Dominik zostaje zabity w dniu aresztowania Frajera,
    Max niby jakoś (jeszcze nie obejrzałem do końca filmu z linku, który
    podałem, ale kiedyś (przed 30 laty?) oglądałem film w kinie, więc
    trochę pamiętam) przeżyje, ale oficjalnie leży w nowym grobowcu,
    rzekomo ufundowanym przez Frajera.

    To właśnie w tym grobowcu są daty 1097 i 1933 oraz 1905 i 1933.

    [do dziś żyją przyjaciele u Sowy, ale to inni przyjaciele i nie z taśm filmowych]

    nd-czyli-sto-lat-Rezerwy-Federalnej-3017157.html

    > Ale co ma film do tego wlasciwego FED ?

    Raz za razem napotykam w filmie jakieś daty, cyfry, fakty
    (atak na FED pamiętam z oglądania filmu sprzed 30 laty)
    związane właśnie z datami powiązanymi z FED. Może moje
    skojarzenia są zbyt łatwo budowane?...

    Dziś w tvn7 ,,leciał'' film o mordobiciu -- matce nie podobał się.
    Rzuciłem jej poniższą ,,bajkę'' i zauważyłem, że oba te filmy (ten
    poniższy i ten z TV -- o mordobiciu) mówią o tym samym.

    https://www.youtube.com/watch?v=kHT7boKmdFQ <-- bajka o FED

    http://www.teleman.pl/tv/Uciekinier-729686 <-- ten z TV
    Uciekinier; SF USA 1987;
    Występują: Arnold Schwarzenegger, Maria Conchita Alonso, Jesse Ventura, Jim Brown
    Reżyseria: Paul Michael Glaser
    W skrócie: Krwawy telewizyjny show bije rekordy popularności.

    Dążenie do władzy nad ludźmi za cenę upodlenia tychże ludzi.
    Nawet w obu filmach jest ,,cytat'' z biblii -- ,,uklęknij
    przede mną a wszystko to będzie twoje''.

    > Ktory jest nawiasem mowiac bardzo ciekawa instytucja - organizacja
    > prywatnych bankow, ktora "drukuje" pieniadze (choc wlasciwym drukiem
    > zajmuje sie kto inny), daje je rzadowi jako pozyczke, pobierajac
    > odsetki. Rzad chetnie pozycza, bo to juz widac ze na wieczne
    > nieoddanie - czyli nastepnym razem dostana emisje i czesc zwroca jako
    > odsetki. A bankierzy niby na tym traca, bo inflacja. A jednoczesnie
    > sami decyduja ile rzadowi dac - dziwna konstrukcja.
    > Jakies wielkie oszustwo :-)

    Dążące do zamurowania statuy...

    https://www.youtube.com/watch?v=3JOtnOcCCOw

    Ot - po prostu budownictwo rozwija się... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: ZUS nie dał mi renty, zatem muszę pracować nadal...
    Kto chce szkolenie o rolowaniu podatników przez
    polskich urzędników i polskie sądy? Szkolenie w pewnym sensie
    obowiązkowe dla Doradców podatkowych (trzeba zaliczyć pewną
    liczbę punktów a te szkolenia są zazwyczaj punktowane -- tylko
    2 nie były punktowane) i w pewnym sensie płatne, bo trzeba
    płacić składki... Jak ktoś chce -- trzeba dać mi miejsce na
    położenie 3.4 GB w dwóch plikach video.

    Overmax zaliczył krasztest -- wysunął się z mojej prawej ręki
    na terakotę z wysokości około pół około metra. Być może dlatego,
    że ręka niezupełnie wie, czy trzyma coś, czy nie trzyma... ;)