  • 1. Data: 2012-11-20 13:48:51
    Temat: FILOn i Laura --> BePeHahahaha
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Najpierw założyłem swoje konto, później matki, następnie ojca.
    (first in)
    Najpierw (12 listopada) BPH zlał 3 setki na konto ojca, później
    (16 listopada) a na moje jeszcze nie zlał.
    (last out)

    Tyle czasu leży szmal bez odsetek...

    Czy teraz mam zamknąć konta matce i ojcu, czy jeszcze czekać?
    Zapewne im szybciej, tym lepiej. Czy jest niezerowy czas
    wypowiedzenia? Jeśłi tak -- jaki?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-11-20 14:04:34
    Temat: Re: FILOn i Laura --> BePeHahahaha
    Od: TrzyLinie <t...@U...pl>

    W dniu 2012-11-20 13:48, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > Czy teraz mam zamknąć konta matce i ojcu, czy jeszcze czekać?
    > Zapewne im szybciej, tym lepiej. Czy jest niezerowy czas
    > wypowiedzenia? Jeśłi tak -- jaki?

    Mnie zamknęło od razu - logować się już nie mogłem.

    --
    TrzyLinie

  • 3. Data: 2012-11-20 21:12:05
    Od: "lery.IT" <l...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 listopada 2012 14:04:35 UTC+1 użytkownik TrzyLinie napisał:

    > Mnie zamknęło od razu - logować się już nie mogłem.
    >

    > --
    >
    > TrzyLinie

    A mnie poinformowali o 30 dniowym okresie wypowiedzenia + kazali przelać 9.99 na
    przyszłe pobranie opłaty. Zamykałem tydzień temu.
    Dziwi mnie ta rozbieżność.

  • 4. Data: 2012-11-20 22:50:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "lery.IT" 2...@g...co
    mtu

> [...]

    : A mnie poinformowali o 30 dniowym okresie wypowiedzenia + kazali
    : przelać 9.99 na przyszłe pobranie opłaty. Zamykałem tydzień temu.

    Jak widać -- rozbieżności jest wiele.

    [i przypomina to niebłyskawiczną wojnę hitlerowską
    w Rosji, gdzie 3 armie rozbiegały się zamiast zbiegać;
    napisałbym BTW Rosji, ale że nie mogę nawiązać publicznie
    do swych myśli... więc nie ujawnię tego, iż choć Rosjanie
    pomogli mi śmiercią i kwiatami (które składali po owej
    śmierci podsmoleńskiej) to jednak wcześniej przyczynili
    się do powstania moich obecnych problemów poprzez
    wymordowanie mądrych ludzi i zbudowanie w ich
    miejsce czegoś na kształt klasy wykształconej
    na niby...]

    No nic... Jakoś to będzie. Mogę co najwyżej testować miejsca
    zamykania -- zamknę matce w którymś oddziale, później ojcu
    w innym... Może gdzieś nie będzie opłaty na zaś...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-11-20 23:04:30
    Od: "marek.h" <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 listopada 2012 21:12:06 UTC+1 użytkownik lery.IT napisał:

    > A mnie poinformowali o 30 dniowym okresie wypowiedzenia + kazali przelać 9.99 na
    przyszłe pobranie opłaty. Zamykałem tydzień temu.

    > Dziwi mnie ta rozbieżność.

    Ja zamykałem na KEN w Warszawie i zostałem poinformowany o 30-dniowym okresie
    wypowiedzienia. Na moje pytanie o mozliwości natychmiastowego zamknięcia rachunku
    babka najwyraźniej wiedziała o co chodzi i zapewniła, że mogę wyzerować konto i że
    opłata 9.99zł nie zostanie już pobrana.

    Chyba próbowali Cię naciągnąć.

  • 6. Data: 2012-11-20 23:14:43
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "marek.h" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > zamknięcia rachunku babka > najwyraźniej wiedziała o co chodzi i
    > zapewniła, że mogę wyzerować konto i że opłata 9.99zł nie zostanie już

    Ciekawe, że tak Ci powiedziano.

    Napisz jak będzie faktycznie (czy rachunek zostanie zdebetowany i czy się
    zamknie).

  • 7. Data: 2012-11-21 00:02:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" k8guf2$f7g$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Napisz jak będzie faktycznie (czy rachunek zostanie zdebetowany i czy się zamknie).

    Jeśli będzie debet, nalicza odsetki, a jeśli utrzyma się ten stan
    parę dni, zaczną straszyć BIKiem? :) W moim wypadku postraszyli.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-11-21 05:53:45
    Od: "lery.IT" <l...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 listopada 2012 23:04:30 UTC+1 użytkownik marek.h napisał:

> [...]
    babka najwyraźniej wiedziała o co chodzi i zapewniła, że mogę wyzerować konto i że

    Poza tym okres wypowiedzenia to równo 30 dni, czyli powinni zamknąć konto ok. 14
    grudnia, gdy opłaty ściągają na koniec miesiąca. To co, wezmą 9,99, połowę tego, czy
    nic? obstawiam że 9,99.

    Spróbuję zamknąć w innym oddziale.

  • 9. Data: 2012-11-21 06:40:31
    Od: TrzyLinie <t...@U...pl>

    W dniu 2012-11-20 21:12, lery.IT napisał(a):

    > A mnie poinformowali o 30 dniowym okresie wypowiedzenia + kazali przelać 9.99 na
    przyszłe pobranie opłaty. Zamykałem tydzień temu.
    > Dziwi mnie ta rozbieżność.

    Aaa, przepraszam, zapomniałem dodać, że miałem szczególną sytuację: ten śmieszny
    bank ofiarował mi konto za darmo przez sześć miesięcy, za to, że "pani bankowiec"
    się "pomyliła" przy zakładaniu rachunków, opowiadając bajki o łączliwości różnych
    promocji. Po serii reklamacji i debilnych odpowiedzi banku w końcu postanowili
    zatkać mi ryj darmowym prowadzeniem kont dla dwóch osób przez sześć miesięcy.

    30 dni moich okresów wypowiedzenia kończyło się jeszcze w tych sześciu miesiącach.

    Jestem bardzo wdzięczny niedouczonemu personelowi za to, że miałem możliwość udziału
    w promocji na start, bez ponoszenia kosztów prowadzenia rachunków dla dwóch osób :)

    --
    TrzyLinie

  • 10. Data: 2012-11-21 10:18:54
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "TrzyLinie" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > możliwość udziału
    > w promocji na start, bez ponoszenia kosztów prowadzenia rachunków dla

    Ha, i to się nazywa strzał w dziesiątkę. Brawo. :)