  • 21. Data: 2012-11-21 22:54:40
    Temat: Re: FILOn i Laura --> BePeHahahaha
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :
    > "Zbynek Ltd." k8ilhj$oss$...@n...news.atman.pl
    >
    > luc>> Zainwestowałem w to już 4x9,99 pln i muszę jeszcze czekać do połowy
    grudnia...

    > U mnie -- raczej jedna. Listopadowa już była.

    No cóż, to pozostanie mi powód do odegrania się na banku przy
    sprzyjającej okazji, ale pewnie nie prędzej jak za 12 miesięcy ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 22. Data: 2012-11-21 23:23:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." k8jieb$u64$...@n...news.atman.pl

    > No cóż, to pozostanie mi powód do odegrania się na banku przy
    > sprzyjającej okazji, ale pewnie nie prędzej jak za 12 miesięcy ;-)

    Ja bym chętnie ,,odegrał się'' łataniem rury wodociągowej, którą
    rozwierciłem niechcąco... Gdy tak przyglądam się pracy glazurnika,
    widzę masę problemów. Jednym z nich jest rura poprowadzona chyba
    celowo tak, aby ją uszkodzić...

    (K) <-- kranik do pralki

    (D) <-- dziura w rurze

    W pionie to około 22 cm różnicy a w poziomie około 40 cm.
    Jaki palant prowadzi wewnątrzścienne rury w ten sposób?!
    Spodziewałem się przewodów elektrycznych i ich obecność
    wykluczyłem przed wierceniem. Jakież było moje zdumienie,
    gdy w trakcie dziurawienia ściany -- chlusnęła na mnie woda...

    No i (korzystając z Assistance) mógłbym zlecić naprawienie.
    Mam dwa uszkodzenia -- jedno na wylot (4 mm średnicy) jednej
    ścianki i drugie -- jeno draśnięcie ścianki tej plastykowej
    rury... Gorzej nie mogło być. Najlepiej chyba wywalić
    uszkodzony fragment rury i zastąpić go złączką... :)

    Zupełnie nie wiem, kto zajmuje się takimi robotami. Założyłem
    metalową łatę (kosztowała ponad 22 złote -- horror!!!) z gumową
    uszczelką, ale że uszkodzona rura jest plastykowa i ma średnicę
    chyba 20 mm a lata przeznaczona jest na (; jakoś calowe ;) rury
    metalowe, wewnątrz rury jest zimna woda a na zewnątrz rury jest
    gorące (nie mam tam termometru, ale może nawet 80°C) powietrze,
    mogą być problemy...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'