  • 11. Data: 2012-11-21 10:21:40
    Temat: Re: FILOn i Laura --> BePeHahahaha
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    dyskusyjnych:k8h2jd$c8b$...@n...news.atman.pl...

    > Jeśli będzie debet, nalicza odsetki, a jeśli utrzyma się ten stan
    > parę dni, zaczną straszyć BIKiem? :) W moim wypadku postraszyli.

    Bank BPH nie jest w stanie zamknąć zdebetowanego rachunku. Więc jeśli się
    prowizja pobierze, to rachunek się nie zamknie i Bank BPH będzie usiłował
    pobierać kolejne prowizje, a także naliczać odsetki od ujemnego salda.

    Do BIK Bank BPH raczej nie wpisuje. Ja miałem trwającą ponad 10 miesięcy
    próbę windykacji ze strony BPH i zero śladu w BIK.

  • 12. Data: 2012-11-21 10:59:24
    Od: "marek.h" <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 listopada 2012 23:14:50 UTC+1 użytkownik MarekZ napisał:

    > Napisz jak b�dzie faktycznie (czy rachunek zostanie zdebetowany i czy si�
    >
    > zamknie).

    Dyspozycję zamknięcia rachunku złożyłem pod koniec pazdziernika. Mamy listopad, konto
    jeszcze aktywne (na dniach powinno być zamknięte bo upłynie 30 dni) opłata za
    prowadzenie rachunku nie została pobrana. Najwyraźniej nie pobierają opłaty za konto
    dla którego złożona została dyspozycja zamknięcia.

  • 13. Data: 2012-11-21 11:01:46
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "marek.h" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > prowadzenie rachunku nie została pobrana. Najwyraźniej nie pobierają
    > opłaty za konto dla którego złożona została dyspozycja zamknięcia.

    Co do zasady pobierają. U mnie opłata została pobrana.

  • 14. Data: 2012-11-21 11:39:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TrzyLinie" k8hpgg$c3e$...@d...me

    > Jestem bardzo wdzięczny niedouczonemu personelowi za to, że miałem możliwość
    udziału

    Były profity typu assistance?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2012-11-21 11:40:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" k8i7so$t30$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Co do zasady pobierają. U mnie opłata została pobrana.

    Jak widać -- zasady są różne.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2012-11-21 11:53:28
    Od: luc <b...@g...net>

    Zainwestowałem w to już 4x9,99 pln i muszę jeszcze czekać do połowy grudnia...

    pzdrwm
    luc

  • 17. Data: 2012-11-21 14:23:20
    Od: TrzyLinie <t...@U...pl>

    W dniu 2012-11-21 11:39, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > "TrzyLinie" k8hpgg$c3e$...@d...me

    > Były profity typu assistance?

    Coś tam było, próbowałem nawet naprawić sobie starego laptopa kosztem BePeHahaha,
    ale okazało się, że tylko stacjonarne wchodzą w ubezpieczenie... Innymi rzeczami
    nie interesowałem się.

    --
    TrzyLinie

  • 18. Data: 2012-11-21 14:36:41
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    MarekZ napisał(a) :
    > Użytkownik "marek.h" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Co do zasady pobierają. U mnie opłata została pobrana.

    U mnie też.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 19. Data: 2012-11-21 14:38:26
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    luc napisał(a) :
    > Zainwestowałem w to już 4x9,99 pln i muszę jeszcze czekać do połowy grudnia...

    Czyli jeszcze 2 opłaty.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 20. Data: 2012-11-21 22:38:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." k8ilhj$oss$...@n...news.atman.pl

    luc>> Zainwestowałem w to już 4x9,99 pln i muszę jeszcze czekać do połowy grudnia...

    > Czyli jeszcze 2 opłaty.

    U mnie -- raczej jedna. Listopadowa już była.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'