  • 1. Data: 2003-02-27 17:18:02
    Temat: FCE?
    Od: "Natalia Slowik - www.beep.pl" <n...@b...pl>

    Witam! mam takie male pytanko! Czy istnieje cos takiego jak FCE- bank i jaka
    jest jego cala nazwa? A moze ktos zna strone www tego banku. Ja wiem tylko
    ze siedziba miesci sie na AL. Jerozolimskich 181, a moze przekrecilam nazwe
    i dlatego sie nie moge doszukac. Dziekuje za pomoc! pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-02-27 17:25:37
    Temat: Re: FCE?
    Od: "Justyna" <j...@o...pl>

    Natalia Slowik - www.beep.pl <n...@b...pl> wrote:

    > Witam! mam takie male pytanko! Czy istnieje cos takiego jak FCE- bank i
    > jaka jest jego cala nazwa?

    Istnieje.
    FCE Credit Polska S.A. dawny Ford Bank Polska

    Wszystko w porządku. strona http://www.ford.pl/frameset.asp?NavID=finance

    --
    Pozdrawiam,
    Justyna K.

  • 3. Data: 2003-02-27 17:37:37
    Od: "Natalia Slowik - www.beep.pl" <n...@b...pl>

    dziekuje bardzo za odp..a czy znasz moze jeszcze strone, bo niestety mi
    przez wyszukiwarke nic sie nie pojawia na temat

  • 4. Data: 2003-02-27 17:40:57
    Od: "Justyna" <j...@o...pl>

    Natalia Slowik - www.beep.pl <n...@b...pl> wrote:

    > dziekuje bardzo za odp..a czy znasz moze jeszcze strone, bo niestety mi
    > przez wyszukiwarke nic sie nie pojawia na temat

    1. pisz _pod_ cytatem.
    2. link powyżej, który zresztą podałam wcześniej.

    --
    Pozdrawiam,
    Justyna K.