  • 1. Data: 2002-01-15 12:48:21
    Temat: FAQ i licznik postów
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    Na pl.biznes.wgpw, ktoś napisał fajny automacik, który raz na 24 godziny
    wysyła taką oto wiadomość:

    "Andrzej Herman" <a...@a...waw.pl> wrote in message
    > Ta wiadomość zawiera liczbę postów umieszczonych
    > w ciągu ostatnich 24 godzin, do 00:01:21 02-01-15,
    > na wybranych grupach dyskusyjnych:
    > 216 pl.biznes.wgpw
    > 294 pl.biznes.banki
    > 66 pl.comp.os.freebsd
    > 398 pl.comp.os.linux
    > --
    > Zbiór często zadawanych pytań grupy dyskusyjnej
> [...]

    Pytałem się autora tego skryptu, czy dało by radę usunąć informację o
    pl.comp.os.freebsd, i pl.comp.os.linux (jako zbedne), dorzucić adres FAQ
    pl.biznes.banki (jako przypomnienie dla nowych użytkowników, że takowy
    istnieje) i wysyłać tego posta również tutaj.

    Autor się zgodził, pod jednym warunkiem, że musi wiedzieć, czy grupa sobie
    tego życzy, i żeby podać mu ewentualny link do miejsca gdzie odbyło się
    głosowanie.
    Więc głosowanie proponuje przeprowadzić tutaj.

    Co do informacji o tych dwóch pozostałych grupach to autor umotywował to
    tak :

    "Testujemy liczbę postów jako pomocniczy wskaźnik w analizie
    rynku. Liczba postów publikowanych na innych grupach ma ułatwić
    wyodrębnienie aktywności związanej ze stanem rynku kapitałowego."

    Co sądzicie o całym pomyśle ?

    Kamil
    c...@h...pl

  • 2. Data: 2002-01-15 13:38:17
    Temat: Re: FAQ i licznik postów
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > Co sądzicie o całym pomyśle ?

    Dosyć ciekawe, ale wydaje mi się zbędne. Może być tu traktowane jako kolejny
    śmieć w rodzaju biuletynu ING BSK. A analiza rynku... hmm, czyżby ktoś
    chciał na tym skorzystać?

    Rafał

  • 3. Data: 2002-01-15 13:50:38
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > rynku. Liczba postów publikowanych na innych grupach ma ułatwić
    > wyodrębnienie aktywności związanej ze stanem rynku kapitałowego."

    Wydaje mi się to niepotrzbne.Juz lepiej taki licznik umieścić gdzieś na 3W

    KJ

  • 4. Data: 2002-01-15 14:23:12
    Od: Marcin <m...@i...pl>

    > Wydaje mi się to niepotrzbne.Juz lepiej taki licznik umieścić gdzieś na 3W

    popieram w 100%

  • 5. Data: 2002-01-15 19:00:44
    Od: "Silicon" <k...@a...pl>

    > Więc głosowanie proponuje przeprowadzić tutaj.

    jestem przeciw

    --
    pozdrawiam
    Silicon

  • 6. Data: 2002-01-15 19:10:27
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl> wrote in message

    > Dosyć ciekawe, ale wydaje mi się zbędne. Może być tu traktowane jako
    kolejny
    > śmieć w rodzaju biuletynu ING BSK.

    Jeden śmieć dziennie, a może zlikwidować 10 śmieci (lamerskich pytań na
    które odpowiedź znajduje się w faq i na których odpowiadanie w kółko nie
    wnosi niczego nowego do dyskusji, a powoduje że coraz więcej wartościowych
    uczestników pbb, przestaje się udzielać, bo czytanie tej grupy zaczyna
    przekraczać ich możliwości percepcyjne).

    Ale widzę, że są same głosy negatywne, więc nie ma sprawy, proszę
    traktować jakby całego tego wątku nie było.

    Kamil
    c...@h...pl

  • 7. Data: 2002-01-15 19:10:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    a tak BTW nowosci... Czy sadzicie, ze udostepnienie mozliwosci dopisywania
    komentarzy do informacji zawartych w FAQ pbb mialoby sens?

    Maciej

  • 8. Data: 2002-01-15 20:04:21
    Od: "maryan" <m...@b...pl>

    tak w zasadzie to zgadzam się z przedmówcami... ;-))
    tzn. powyższa informacja zupełnie nic nie wnosi, oprócz dodatkowego
    1kB do ściągnięcia ;-D

  • 9. Data: 2002-01-15 23:21:00
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    15 Jan 02 14:38, Rafal Rajczuk pisal do All:

    RR> Dosyć ciekawe, ale wydaje mi się zbędne. Może być tu traktowane jako
    RR> kolejny śmieć w rodzaju biuletynu ING BSK.

    Dokładnie. - Tym bardziej, ze informacja o ruchu dobowym na danej grupie
    jest statystycznie nic nie warta.
    Skrypty można sobie zainstalować na własnym komputerze do robienia statystyk
    ruchu na grupach.
    Jesli to kogoś interesuje to przez ostatnich 30 dni na p.b.b. było łącznie 6337
    postow...

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 10. Data: 2002-01-16 09:47:40
    Od: "Mariusz A. Jasinski" <m...@p...onet.pl>

    >Na pl.biznes.wgpw, ktoś napisał fajny automacik, który raz na 24 godziny
    >wysyła taką oto wiadomość:

    mi o wiele bardziej podoba sie automacik na p.m.t.gsm
    jesli pierwszy raz wysylasz maila na grupe,
    to od bota otrzymujesz na priva wprowadzenie
    do grupy, tam sa krotkie zasady oraz link do FAQ-a

    co jakis czas bot moglby automatycznie wyslac
    na liste info o FAQ lub caly FAQ w trybe tesktowym

    jestem przeciw liznikom

    MJ

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl