  • 1. Data: 2002-01-15 11:55:36
    Temat: zbiorcze potwierdzenie przelewow w mBanku
    Od: e...@p...gazeta.pl (ERY)

    Zamierzam opłacać elektronicznie fundusz remontowy w spółdzielni
    (ostatnio w okienku prowizja wyniosła 4.35zł) z konta w mBanku.
    Czy będzie możliwe na koniec roku otrzymanie zbiorczego potwierdzenia
    przelwów na dane konto z całego roku.
    Ile będzie to kosztowało (jak za 12 potwierdzeń, czy może za strony
    wydruku)?
    Czy cena za potwierdzenie w mBanku ustalona jest za sztukę czy za
    stronę wydruku?
    Czy na potwierdzeniach są pieczątki?
    Czy wystarczy takie potwierdzenie (być może bez pieczątki) dla Urzędu
    Skarbowego?

    ufff....

    ERY

  • 2. Data: 2002-01-15 12:06:19
    Temat: Re: zbiorcze potwierdzenie przelewow w mBanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Hej - dopytaj sie z tym funduszem remontowym bo cos teraz slyszalem, ze nie
    trzeba miec dla US potwierdzenia takowego - fgdzies cos czytalem - wiecej Ci
    nie powiem niestety.

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info
    www.e-amra.biz
    Moja strona o Egipcie http://egipt.amra.pl

  • 3. Data: 2002-01-15 12:11:22
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> writes:

    > Hej - dopytaj sie z tym funduszem remontowym bo cos teraz slyszalem, ze nie
    > trzeba miec dla US potwierdzenia takowego - fgdzies cos czytalem - wiecej Ci
    > nie powiem niestety.

    Prasa pisala, ze wszystkie osobne ksiazeczki sa niepotrzebne -
    wystarczy zaswiadczenie ze spoldzielni.

    MJ

  • 4. Data: 2002-01-15 13:03:17
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Prasa pisala, ze wszystkie osobne ksiazeczki sa niepotrzebne -
    > wystarczy zaswiadczenie ze spoldzielni.

    Otoz to - ale ta pamiec jest ulotna :)

    --

    ------

  • 5. Data: 2002-01-15 17:26:27
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    > Otoz to - ale ta pamiec jest ulotna :)

    Ustawa PDOF, art. 27a. ust. 6:

    "6. Wysokość wydatków na cele określone w ust.1 ustala się na podstawie
    dokumentów stwierdzających ich poniesienie, z tym że:
    1) wysokość wydatków na cele wymienione w ust. 1 pkt 1 lit. b) i d)-g) i
    pkt 3 lit. b) ustala się na podstawie faktury wystawionej wyłącznie
    przez podatnika podatku od towarów i usług, nie korzystającego ze
    zwolnienia od tego podatku, lub dowodu odprawy celnej, a w przypadku
    wpłat na wyodrębniony fundusz remontowy wspólnoty mieszkaniowej - na
    podstawie _dowodu_tej_wpłaty_,"

    Podkreślenia moje - JL.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2002-01-15 20:10:29
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On 15 Jan 2002 13:11:22 +0100, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    wrote:

    >Prasa pisala, ze wszystkie osobne ksiazeczki sa niepotrzebne -
    >wystarczy zaswiadczenie ze spoldzielni.

    Pisała, że nie potrzeba wpat na wyodrębniony fundusz.
    Dowód wpłaty nadla jest wymagany (mBank = 12x 5 :-((()
    Jeśli na dowodzie wpłaty jest np.czynsz
    w ramach którego jest fundusz remontowy,
    to potrzebne jest "zaświadczenie"
    ze spółdzielni ile z tego poszło na fundusz.

    BAH

  • 7. Data: 2002-01-16 07:33:21
    Od: e...@p...gazeta.pl (ERY)

    Dzięki za wyjaśnienie sprawy funduszu remontowego i potwierdzenia dla
    Urzędu Skarbowego.
    Ponawiam pozostałe pytania (dotyczą mBanku):

    Pozdrawiam

    ERY

  • 8. Data: 2002-01-16 08:37:07
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ERY" <e...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości
    om...
    zbiorczego potwierdzenia

    Wg mnie, nie bo drukują jednym ciągiem a ty chcesz
    wybierac konkretne pozycje z roku, zreszta pogadaj
    z mlinką

    jest za sztukę czy za

    Z tegoco pamiętam to, komuś wyszło, w tych 5 zł,
    wyciągu za miesiąc 5stron

    Musisz to zazanczyć w rozmowie z mlinką

    Sark

    p.s. skalkuluj czy ci sie to opłaca, wielu sobie
    odpuściło :-))

  • 9. Data: 2002-01-17 09:58:41
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Nie patrz na prasę, bo różne głupoty pisza...

    Dla US ważne jest to co jest w USTAWIE o pdof !!!
    Więc trzeba mieć "dowód wpłaty" - objetnie w jakiej formie (np. potwierdzenie
    przelewu.

    To mówi stary pracownik US.

  • 10. Data: 2002-01-18 23:03:23
    Od: <o...@p...onet.pl>

    Aby rozliczyć fundusz remontowy w US musisz posiadać potwierdzenie wpłaty na
    oddzielnej książeczce tz remontowej lub okazać książeczkę czynszową z
    dołączonym wydrukiem wysokości czynszu w którym masz pozycję funduszu
    remontowego.Żadne zaświadczenie ze Spółdzielni nie jest honorowane .Na temat
    Spółdzielni wiem wszystko i służę informacjami. Pozdrawiam.