  • 11. Data: 2002-01-16 09:51:43
    Temat: Re: FAQ i licznik postów
    Od: "Mariusz A. Jasinski" <m...@p...onet.pl>

    >a tak BTW nowosci... Czy sadzicie, ze udostepnienie mozliwosci dopisywania
    >komentarzy do informacji zawartych w FAQ pbb mialoby sens?

    nie odbieraj tego jako zloscliwosc, ale ja wciaz
    czekam na to aby na pierwszej stronie byl link do wersji
    offline, ktora jest tam gdzies ukryta,
    przydoloby sie tez jakies wprowadzenie do grupy

    natomiast komentarze sa kwestia dyskusyjna,
    FAQ w zmierzeniu jest to cos zwiezlego, w jak najmniejszej
    ilosci slow jak najwiecej tresci, jesli doda sie tam dyskusje,
    to bedzie to kolejna lista dys.
    jak ktos chce cos skomentowac, to zawsze moze to zrobic na grupie

    podrawiam konstruktywnie
    MJ

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 12. Data: 2002-01-16 12:30:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Mariusz A. Jasinski" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:02011610514378@polnews.pl...

    > nie odbieraj tego jako zloscliwosc, ale ja wciaz
    > czekam na to aby na pierwszej stronie byl link do wersji
    > offline, ktora jest tam gdzies ukryta,
    > przydoloby sie tez jakies wprowadzenie do grupy

    Spox, poszukam odpowiedniej ikonki i dorzuce na pierwszej stronie :).
    Wprowadzenie by sie przydalo, ale jakos nie ma pomyslu na to ;). Ale
    postaram sie cos wyskrobac.

    Tak tylko zapytalem :).

    Maciej

  • 13. Data: 2002-01-16 12:34:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Mariusz A. Jasinski" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:02011610474061@polnews.pl...

    > mi o wiele bardziej podoba sie automacik na p.m.t.gsm
    > jesli pierwszy raz wysylasz maila na grupe,
    > to od bota otrzymujesz na priva wprowadzenie
    > do grupy, tam sa krotkie zasady oraz link do FAQ-a

    No tak, ale nie wszyscy podaja tu istniejace adresy...

    > co jakis czas bot moglby automatycznie wyslac
    > na liste info o FAQ lub caly FAQ w trybe tesktowym

    To moge zrobic :). Kwestia ustalenia jaka ma byc forma i czestotliwosc...

    Maciej

  • 14. Data: 2002-01-16 13:27:06
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 16, 2002 at 01:34:57PM +0100, MK wrote:

    > To moge zrobic :). Kwestia ustalenia jaka ma byc forma i czestotliwosc...

    Raz na miesiac gora. I dobrze aby bylo skrocone do minimum, tzn. linki
    do www - mysle ze mozna zalozyc ze ludzie maja dostep do internetu ;-)

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-01-16 18:08:00
    Od: Marcin <m...@i...pl>

    > Raz na miesiac gora. I dobrze aby bylo skrocone do minimum, tzn. linki
    > do www - mysle ze mozna zalozyc ze ludzie maja dostep do internetu ;-)

    a ja mysle ze i tak ludzie sie beda pytac gdzie jest archiwum grupy,
    pytaja przeciez ci co nie umieja lub im sie nie chce przeszukiwac grupy

  • 16. Data: 2002-01-16 18:14:36
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 16, 2002 at 07:08:00PM +0100, Marcin wrote:

    > a ja mysle ze i tak ludzie sie beda pytac gdzie jest archiwum grupy,
    > pytaja przeciez ci co nie umieja lub im sie nie chce przeszukiwac grupy

    A czytujesz grupe perlowa? Tam czlowiek bardzo ladnie odpowiada,
    cytuje:

    "FAQ3.4"

    ;-)

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-01-17 10:26:05
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Mariusz Mroczkowski" <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>
    wrote in message
    > Dokładnie. - Tym bardziej, ze informacja o ruchu dobowym na danej grupie
    > jest statystycznie nic nie warta.
    > Skrypty można sobie zainstalować na własnym komputerze do robienia
    statystyk
    > ruchu na grupach.
    > Jesli to kogoś interesuje to przez ostatnich 30 dni na p.b.b. było
    łącznie 6337
    > postow...

    Głównym zadaniem tych postów miałoby być przypominaie o FAQ i ewentualnie
    drugiej grupie dyskusyjnej też powiązanej z finansami. Informacje o ilości
    postów maiły być tylko na dokładkę.....

    Kamil
    c...@h...pl