  • 1. Data: 2010-08-31 18:00:30
    Temat: Przelew Eurobank -> Alior
    Od: t0p <x...@x...pl>

    Przelew wysłany dziś przed 8 rano z Eurobanku do Aliora do tej pory nie
    został zaksięgowany na koncie w Aliorze. Nigdy mi się to nie zdarzyło.
    Ciekawe czy jutro dojdzie i którego banku to wina.

    t0p

  • 2. Data: 2010-08-31 18:13:34
    Temat: Re: Przelew Eurobank -> Alior
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    dziś wcześnie rano z Eurobanku do mBanku
    Powinien dotrzeć o godz.15, ale pojawił się dopiero wieczorem z ostatnią sesją
    Czyli chyba coś w EB

  • 3. Data: 2010-08-31 19:28:42
    Od: g...@o...pl

    > dziś wcześnie rano z Eurobanku do mBanku
    > Powinien dotrzeć o godz.15, ale pojawił się dopiero wieczorem z ostatnią sesją
    > Czyli chyba coś w EB

    A ja dzisiaj rano z EB do Polbanku - ładnie doszło.

  • 4. Data: 2010-08-31 19:30:56
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <a...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > dziś wcześnie rano z Eurobanku do mBanku
    > Powinien dotrzeć o godz.15, ale pojawił się dopiero wieczorem z ostatnią
    > sesją
    > Czyli chyba coś w EB

    Moze EB musial kase gdzies dopozyczyc i nie wysylal, bo oferta kiepska i
    coraz mniej na nia chetnych. Koniec miesiaca, to moze wyplywy byly duzo
    wieksze niz przyplywy.

  • 5. Data: 2010-09-01 10:59:22
    Temat: Przelew mBank -> Alior
    Od: guest <n...@T...pl>

    Przelew zlecony w mBanku 31.08 22:00, do tej pory (01.09 13:00) w
    Aliorze brak, mimo że teoretycznie powinien się załapać na pierwszą
    sesję Elixiru. Wg mBanku przelew wyszedł.

  • 6. Data: 2010-09-01 11:04:43
    Temat: Re: Przelew mBank -> Alior
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "guest" <n...@T...pl> napisał w wiadomości grup
    > Przelew zlecony w mBanku 31.08 22:00, do tej pory (01.09 13:00) w Aliorze
    > brak, mimo że teoretycznie powinien się załapać na pierwszą sesję Elixiru.
    > Wg mBanku przelew wyszedł.

    W każdym razie mnie I sesja z mBanku już podochodziła, więc wyszła (nie do
    Aliora).

  • 7. Data: 2010-09-01 11:12:31
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 01 Sep 2010 12:59:22 +0200, guest napisał(a):

    > Przelew zlecony w mBanku 31.08 22:00, do tej pory (01.09 13:00) w
    > Aliorze brak, mimo że teoretycznie powinien się załapać na pierwszą
    > sesję Elixiru.

    Alior wpłaty na rachunki księguje dość późno. Spłaty karty raczej
    wcześnie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 8. Data: 2010-09-01 13:03:28
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-01 13:12, Olgierd pisze:

    > Alior wpłaty na rachunki księguje dość późno. Spłaty karty raczej
    > wcześnie.

    Robiłam przelewy w Aliorze za rachunki i zaksięgowane były tego samego dnia.
    Inna sprawa, że nie wiem kiedy pieniądze doszły na docelowe konto.

    --
    animka