  • 1. Data: 2009-03-09 07:43:40
    Temat: Eurobank, lokata 7dni, 6%?
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Hej
    Zaglądam ja dziś w lokaty a tam:
    "aktualne oprocentowanie 6%"
    Sprawdzam tabelę oprocentowania na głównej stronie
    a tam nadal 7%.
    To chyba nieładnie tak robić?

    Miroo

  • 2. Data: 2009-03-09 07:58:33
    Temat: Re: Eurobank, lokata 7dni, 6%?
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 9 Mar 2009 08:43:40 +0100, Miroo napisał(a):

    > Zaglądam ja dziś w lokaty a tam:
    > "aktualne oprocentowanie 6%"
    > Sprawdzam tabelę oprocentowania na głównej stronie
    > a tam nadal 7%.
    > To chyba nieładnie tak robić?

    RO też cichaczem na 6,06% zmienili. Nieładnie

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2009-03-09 08:12:16
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 9 Mar, 08:58, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > RO też cichaczem na 6,06% zmienili. Nieładnie

    Faktycznie. A na stronach stare tabele, podobnie jak inne informacje www.
    Mi lokaty tygodniowe zmienne odnowily sie w zeszlym tygodniu, a mimo
    tego maja info, ze za na 6%

  • 4. Data: 2009-03-09 08:15:16
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 9 Mar 2009 01:12:16 -0700 (PDT), k...@w...pl napisał(a):

    > Faktycznie. A na stronach stare tabele, podobnie jak inne informacje www.
    > Mi lokaty tygodniowe zmienne odnowily sie w zeszlym tygodniu, a mimo
    > tego maja info, ze za na 6%

    Mają oprocentowanie zmienne więc mogą być zmieniane w trakcie. Gorzej, że
    zmiana została dokonana w systemie bez zmiany Taryfy Oprocentowania i
    reklam na stronie banku. Nieładnie.

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2009-03-09 08:25:11
    Od: " A." <a...@W...gazeta.pl>

    > Mają oprocentowanie zmienne więc mogą być zmieniane w trakcie. Gorzej, że
    > zmiana została dokonana w systemie bez zmiany Taryfy Oprocentowania i
    > reklam na stronie banku. Nieładnie.

    Nieładnie, prawie jak Alior swego czasu z KK :)
    W każdy bądź razie - zgrałem pliki, zapisałem screeny i złożyłem
    reklamację :) Zobaczymy, czy wyjdą z tego z twarzą, czy będą udawali, że nic
    się nie stało.

    pozdrawiam
    A.

  • 6. Data: 2009-03-09 08:37:39
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 9 Mar 2009 08:25:11 +0000 (UTC), A. napisał(a):

> [...]
    > W każdy bądź razie - zgrałem pliki, zapisałem screeny i złożyłem
    > reklamację :) Zobaczymy, czy wyjdą z tego z twarzą, czy będą udawali, że nic

    Wprowadzą nową tabelę z dniem dzisiejszym i będziesz mógł sobie reklamacje
    zwinąć w ciasny rulonik i rozważyć znaczenie słowa czopek. Kolejny bank
    brzydko sobie pogrywa, a wystarczyło opublikować tabelę wczoraj i nie
    byłoby sprawy.
    A RO nadal na stronie reklamują na 7,07%. Ktoś w banku powinien mocno po
    łbie za taki bałagan dostać.

    --
    Kojer

  • 7. Data: 2009-03-09 08:43:57
    Od: " A." <a...@W...gazeta.pl>

    > Wprowadzą nową tabelę z dniem dzisiejszym i będziesz mógł sobie reklamacje
    > zwinąć w ciasny rulonik i rozważyć znaczenie słowa czopek. Kolejny bank

    A może tak na początku tygodnia zrobi sobie "Robert Kois" postanowienie, że
    odrobinę kultury w kontaktach międzyludzkich wprowadzi?
    Ani ta odzywka nie była grzeczna, ani śmieszna...

    nie pozdrawiam
    A.

  • 8. Data: 2009-03-09 08:50:24
    Od: ForALL <N...@s...info>

    A. pisze:

> [...]
    > W każdy bądź razie - zgrałem pliki, zapisałem screeny i złożyłem
    > reklamację :) Zobaczymy, czy wyjdą z tego z twarzą, czy będą udawali, że nic

    Konto oszczednosciowe tez zmienili z 7,07 na 6,06 :)

  • 9. Data: 2009-03-09 08:51:55
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 9 Mar 2009 08:43:57 +0000 (UTC), A. napisał(a):

    > A może tak na początku tygodnia zrobi sobie "Robert Kois" postanowienie, że
    > odrobinę kultury w kontaktach międzyludzkich wprowadzi?
    > Ani ta odzywka nie była grzeczna, ani śmieszna...

    Jakie te ludzie drażliwe.
    Napisałem ci grzecznie, że całe te zrzuty ekranów nic ci nie dadzą i szkoda
    czasu na taką zabawę. Jak bank będzie chciał to odrzuci reklamację bo
    Tabela będzie obowiązywać od dnia opublikowania, a opublikują dzisiaj.
    Szczerze mówiąc odsetki mnie mało obchodzą. Chodzi o zasadę i brak
    informacji, bo nagle się okaże, że TOiP też cichaczem zmienią i nagle
    pojawi się mnóstwo opłat. A jakoś nie bardzo mam ochotę codziennie TOiP
    sprawdzać czy się nie zmieniło.

    --
    Kojer

  • 10. Data: 2009-03-09 09:22:05
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 9 Mar, 09:51, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

> [...]
    > informacji, bo nagle się okaże, że TOiP też cichaczem zmienią i nagle
    > pojawi się mnóstwo opłat. A jakoś nie bardzo mam ochotę codziennie TOiP

    A i przy lokatach tygodniowych - i innych, ktore koncza sie "na
    dniach" - powinni zachowac oprocentowanie z ktorym je zalozono - dla
    banku roznica minimalna, dla klienta rowniez, natomiast podnosi to
    wiarygodnosc banku.
    Przy okazji - komunikat o zmianach oprocentowania powinien byc wyslany
    na maila, podobnie jak wyciagi, a przynajmniej widoczny po zalogowaniu
    do systemu - inaczej faktycznie mozemy zostac zaskoczeni zmainami w
    TOiP "z dniem dzisiejszym" o ktorych nikt nie poinformuje.

    Ja z nich korzystam, ale uwazam za bank "pod specjalnym nadzorem" i co
    chwila kontroluje sytuacje na stronie i w TOiP.