  • 11. Data: 2009-03-09 09:27:18
    Temat: Re: Eurobank, lokata 7dni, 6%?
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 9 Mar 2009 02:22:05 -0700 (PDT), k...@w...pl napisał(a):

    > A i przy lokatach tygodniowych - i innych, ktore koncza sie "na
    > dniach" - powinni zachowac oprocentowanie z ktorym je zalozono - dla
    > banku roznica minimalna, dla klienta rowniez, natomiast podnosi to
    > wiarygodnosc banku.

    No nie przesadzajmy. Skoro oprocentowanie zmienne to zmienne.

    > Przy okazji - komunikat o zmianach oprocentowania powinien byc wyslany
    > na maila, podobnie jak wyciagi, a przynajmniej widoczny po zalogowaniu
    > do systemu - inaczej faktycznie mozemy zostac zaskoczeni zmainami w
    > TOiP "z dniem dzisiejszym" o ktorych nikt nie poinformuje.

    No to jest nowa taryfa.
    "Tabela obowiązuje od dnia 09.03.2009 r., wprowadzono Uchwałą nr
    DRPB/101/2009 z dn. 02.03.2009"
    Czyli tydzień sobie leżała.

    RO też już reklamują na 6,06%

    --
    Kojer

  • 12. Data: 2009-03-09 10:11:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 09 Mar 2009 09:50:24 +0100, ForALL napisał(a):

    > Konto oszczednosciowe tez zmienili z 7,07 na 6,06 :)

    No to już całkiem niewiele więcej niż w Aliorze na ROR.

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2009-03-09 12:49:03
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > No to już całkiem niewiele więcej niż w Aliorze na ROR.

    zabrałem im wszystko na rzecz fajansa 2 mc

  • 14. Data: 2009-03-09 14:03:42
    Od: "Anna R." <a...@o...pl>

    czyli gdzie teraz jest najlepsze oprocentowanie konta oszczednosciowego w
    bankach

  • 15. Data: 2009-03-09 14:40:33
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Anna R." <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czyli gdzie teraz jest najlepsze oprocentowanie konta oszczednosciowego w
    > bankach

    Getin ma w pakiecie e-getin konto TOP oprocentowane na 7%. Tylko, że:

    1) nie wiadomo jak długo jeszcze,
    2) jest to jeden rachunek, więc do walki z "belkowym" się nie nadaje, a 7%
    oprocentowania, -19% podatku, to już jest 5,67%, czyli mniej niż w
    eurobanku, na ich lokacie 7 dniowej.

  • 16. Data: 2009-03-09 15:53:42
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 9 Mar, 08:43, "Miroo" <m...@R...o2.pl> wrote:
    > Hej
    > Zaglądam ja dziś w lokaty a tam:
    > "aktualne oprocentowanie 6%"
    > Sprawdzam tabelę oprocentowania na głównej stronie
    > a tam nadal 7%.
    > To chyba nieładnie tak robić?

    Bardzo nieładnie , dziś rano o 7 zakładałem lokaty 7 dniowe i było
    jeszcze 7 %.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 17. Data: 2009-03-10 16:27:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Kois" 5...@k...kojer

    > RO też cichaczem na 6,06% zmienili. Nieładnie

    Mnie Eurobank odpowiada, bo pracują tam ładne panienki. ;)
    (panny i panie też? -- pewnie tak)

    Najgorsze jest to ciągłe targanie piątkowego kamienia z Mille
    do Eurobanku, skąd kamień ów spadnie czwartkowym przelewem na
    licytację w Mille...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2009-05-16 15:16:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    k...@w...pl 3...@g...goo
    glegroups.com

    : banku roznica minimalna, dla klienta rowniez, natomiast podnosi to
    : wiarygodnosc banku.

    Tak, ale to podniesienie od zera. ;)

    : Przy okazji - komunikat o zmianach oprocentowania powinien byc wyslany
    : na maila, podobnie jak wyciagi,

    Na m@ila i na telefon (za sprawą SMS) to Ci przyślą niechcianą informację reklamową.
    :)

    : a przynajmniej widoczny po zalogowaniu
    : do systemu - inaczej faktycznie mozemy zostac zaskoczeni zmainami w
    : TOiP "z dniem dzisiejszym" o ktorych nikt nie poinformuje.

    A zamykać ,,siedzibę'' o godzinę wcześniej niż zazwyczaj -- można bez uprzedzania? :)

    : Ja z nich korzystam, ale uwazam za bank "pod specjalnym nadzorem" i co
    : chwila kontroluje sytuacje na stronie i w TOiP.

    Aż w końcu zauważasz, że zyski nie są warte tych dodatkowych procentów? :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'