  • 1. Data: 2006-05-25 20:59:28
    Temat: Millenium lezy?
    Od: mateusz_id <m...@o...pl>

    Próbowałem się właśnie dostać do konta przez millenet. Najpierw mi
    zablokowali hasło, kobieta w call center je odblokowała, a teraz
    wyskakuje mi bład komunikacyjny.
    Tylko mi się tak dzieje czy jeszcze komuś?

    pzdr

    mateusz_id

  • 2. Data: 2006-05-25 21:24:02
    Temat: Re: Millenium lezy?
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

> [...]
    > mi bład komunikacyjny.
    > Tylko mi się tak dzieje czy jeszcze komuś?

    Nie tylko u ciebie.
    Hasło rzeczywiście nie wchodzi. Poprawne jest traktowane jako błędne.
    Już trzeci raz nie próbowałem, bo też musiałbym zadzwonić :)

  • 3. Data: 2006-05-25 21:24:29
    Od: "vp23" <v...@o...pl>

    > Tylko mi się tak dzieje czy jeszcze komuś?

    Tylko tobie.
    vp23

  • 4. Data: 2006-05-25 21:55:00
    Od: "Pawel D" <l...@w...pl>

    > Nie tylko u ciebie.
    > Hasło rzeczywiście nie wchodzi. Poprawne jest traktowane jako błędne.
    > Już trzeci raz nie próbowałem, bo też musiałbym zadzwonić :)

    Moje wchodzi bez problemu, ale jakiś miesiąc temu miałem identyczną sytuację.
    Podejrzewam, że bez pobrania koperty z nowym hasłem się wam też się nie uda.
    Pewnie system tak ma, aby weryfikować hasła co jakiś czas. Bo to chyba nie
    przypadek że więcej osób takie ma problemy

    Pozdr.

  • 5. Data: 2006-05-25 22:01:11
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

> [...]
    > Pewnie system tak ma, aby weryfikować hasła co jakiś czas. Bo to chyba nie
    > przypadek że więcej osób takie ma problemy

    Teraz mam napis:
    W trakcie wykonywania operacji wystąpił błąd o numerze kodowym *Router. W
    przypadku gdyby błąd się powtórzył prosimy o powiadomienie.

    Na razie nic o zablokowanym haśle.
    Ciekawe :)
    Mają nocne przetważanie, może to od tego? Chociaż nie zawsze są takie
    problemy.

  • 6. Data: 2006-05-25 23:08:25
    Od: " Kay" <z...@N...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Na razie nic o zablokowanym haśle.
    > Ciekawe :)
    > Mają nocne przetważanie, może to od tego? Chociaż nie zawsze są takie

    Przed chwila zalogowalem sie bez problemu.
    Jesli uzywasz Microsoftowego Explorera to sprobuj zamknac wszystkie okba
    przegladarki i otworzyc raz jeszcze. Czasem MSIE trzyma jakies smieci w keszu
    odnosnie sesji...

    K.