    From: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Endriu - co z tym programem UPR?
    Date: Wed, 29 Apr 2009 23:34:55 +0200

    > Nie wyjaśniłeś do dziś dlaczego program UPR, który zakłada m.in.
    > maksymalne
    > obniżenie podatków, rezygnację z uczestnictwa w UE, przystąpienie Polski
    > do
    > NAFTA, rezygnację z demokracji, wprowadzenie w Polsce monarchii popiera
    > tylko
    > 1% Polaków.
    > Jak to wytłumaczysz?
    > Jak do tej pory nie byłeś w stanie wydukać na ten temat ani jednego
    > sensownego
    > zdania.

    Ogólnie to wszystko mi jedno jak się będzie nazywała partia która zrealizuje
    w moim kraju reformy. Może to być UPR, Samoobrona, nawet PZPR. Osobiście mam
    takie zdanie że jeżeli demokracja to tylko w tych dwóch wydaniach:

    1) Przystawowskie 65 tysięczne JOW-y (nieprzerośnięte, a nie takie jak
    wielkie amerykańskie okręgi wyborcze powodujące to iż na kampanie wyborczą
    stać tylko najbogatszych)

    http://prawica.net/node/16505

    2) Demokracja bezpośrednia - jak w Szwajcarii - która mówi o tym iż KAŻDE
    referendum jest ważne, a nie tylko te w którym przekroczona jest ustawowa
    frekfencja (wykluczenie głosowania "nogami").

    Ogólnie to uważam że demokracja i tak w kosekwencji prowadzi do nikąd....
    (większość krajów demokratycznych zadłużonych jest po uszy i czekam tylko
    kiedy tylko te nadęte balony popękają).

    Rozwiązanie które mamy teraz (ordynacja proporcjanalna w której o tym kto
    zasiada na ławach poselskich decyduje ścisłe kierownictwo partyjne) prowadzi
    do tego, że Polską rządzą barany typu Niesiołowski, Palikot którzy na swoich
    bloga wypisują takiego typu idiotyzmy:

    Ty-kanie
    http://palikot.blog.onet.pl/2,ID372445480,RS1,index.
    html

    "[...]Zawsze, gdy Jarosław Kaczyński wchodzi na mównicę, Stefan Niesiołowski
    zwraca się do niego po imieniu: "Zejdź z mównicy", "Jakim prawem tam
    stoisz?", "Nieuk!" itp. I zawsze Jarosław Kaczyński traci wówczas pewność
    siebie, i jedyne, co może powiedzieć to "Nie jesteśmy po imieniu", ale już
    bez tchu. Po swoim wystąpieniu za każdym razem wychodzi z sali sejmowej -
    tak jest zdenerwowany, blady i nieprzytomny z nerwów. [...]".

    albo Tusk i Pawlak którzy w 1993 roku uwalali lustrację....

    Odnośnie monarchii - raczej niemożliwe do wprowadzenia ale bardzo słuszne.
    Gdy w ulu brakuje królowej cały rój idzie na zatracenie....(co
    niejednokrotnie udowadniała historia Polski). Ktoś musi te wszystkie bandy
    żerujące na narodzie trzymać za mordę, by nie zadłużac przyszłych pokoleń
    (tak jak to jest realizowane w Białorusi) bo cała ta zabawa w "demokrację"
    zamieni się w zbiorową katastrofę.

    Co do unijnego burdelu - trzeba jz niego jak najszybciej wystąpić bo
    biurokracja unijna knebluje wzrost gospodarczy, obniżać podatki i zmniejszać
    obciążenia fiskalne nałożone na podatnika też koniecznie trzeba , bo jak na
    razie to 2/3 młodego pokolenia musiałą spierdzielić za granicę, bo tu idzie
    zdechnąc z głodu...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/