  • 11. Data: 2009-04-30 07:59:11
    Temat: Re: Endriu - co z tym programem UPR?
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "Maciej Bojko" <m...@g...com> wrote in message
    news:s5jhv4tccvnsdphk0vtrkqsdf9dt95s9m9@4ax.com...

    Dochodze do smutnego wniosku, ze takie kuriozum jak Palikot
    istnieje tylko dlatego ze jednak popiera go elektorat Platformy :(
    Mam nadzieje ze nie caly elektorat PO jest palikoto-podobny bo to bylaby
    porazka.

    Pozdr,
    Duch

  • 12. Data: 2009-04-30 09:33:50
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Kolego Endriu, widzę że nie zrozumiałeś mojego pytania więc jeszcze raz go
    > powtórzę:
    > Dlaczego UPR, która postuluje znakomity dla Polski program m.in.
    > stopniowego
    > zmniejszania zadłużenia kraju, ma poparcie tylko 1% społeczeństwa?

    Drogi XXL-u ty chyba masz naprawdę kłopoty z kojarzeniem. (to by tłumaczyło
    dlaczego ostatnio głosowałeś ostatnio na PO). Przeciez to ewidentnie pytanie
    skierowane NIE DO MNIE. Zapytaj społeczeństwa, kolegów, siebie, wyborców,
    platformy-Pis-u, SLD.

    WSZYSTKICH OPRÓCZ MNIE !!!!!!!!!!

    Ja mogę tylko snuć hipotezy o których już wielokrotnie pisałem. Moga to być:

    - otumanienie SKUTECZNĄ Solorzowsko-Michnikowska propagandą Unijną
    - brak perspektywicznego myślenia na przyszłość
    - błedy w samym UPR-rze (być może kontrowersyjna postać JKM z jego
    poglądami)
    - wyssany z mlekiem matki pęd ku socjalizmowi
    - brak kojarzneia faktów z przeszłości

    i tysiące tysiące innych....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 13. Data: 2009-04-30 10:05:59
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > istnieje tylko dlatego ze jednak popiera go elektorat Platformy :(
    > Mam nadzieje ze nie caly elektorat PO jest palikoto-podobny bo to bylaby

    A Niesiołowski to lepszy?.

    Stefan Niesiołowski - Portret Postaci
    http://www.youtube.com/watch?v=qjXKzkPBAB0

    Jeszcze parę lat temu bluzgał przeciwko PO a teraz bluzga z Palikotem na
    Kaczyńskich. Według mni ejest to jakiś niedorozwój ze spaczona psychiką.
    Jak można wybrać kogoś takiego do sejmu. Przecież to jest zwykły debil ....

    Demokracja panie...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2009-04-30 10:48:05
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a):

[...]

    jesteśmy płatnikiem netto ?
    I takie matołki jak Endriu w to wierzą i chwalą się swoją ciemnotą na grupie
    dyskusyjnej.

    Tysiące, tysiące powodów powiadasz ?
    Nie masz racji. Jest tylko jeden powód. Postaraj się przez chwilę pomyśleć
    samodzielnie i pomyśl jaki to jest powód.

  • 15. Data: 2009-04-30 11:41:55
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Całe społeczeństwo jest otumanione przez jakieś tajemnicze ośrodki
    > "propagandą
    > Unijną" ???

    Wiesz XXL-u mam taki radio/budzik w domu, dzięki któremu wstaje o 6:00 przy
    akomnpaniamencie stacji radiowej. Niestety tego budzika wadą jest to, że
    odbiera tylko jedną falę (bardzo słaba antena) i jest to (na moje
    nieszczęście) radiowa jedynka.
    Tak od paru lat.
    I zgadnij co przez ostatnie 20-ciolecie słucham o tej 6:00 rano, no zgadnij
    ?.
    Słucham o tym jak to we wsi Kozia Wólka sołtys napisał podanie do Unii
    europejskiej o dotacje do tego czy owego, a to że jakiś zespół
    folklorystyczny dostał znowu to jakąś dotacje na stroje żeby mogli sobie
    pląsać na pokazach, a to że w kole gospodyń wiejski we wsi takiej a siakiej
    Unia ufundowała a to to, a to tamto.

    Żygać mi się chce tą unijną propagandą sączoną od 20 lat w solorzowsko
    michnikowskich mediach. Gardzę nimi.
    Ażeby ktoś w tym radiu zapytał o ile wzrósł deficyt budżetowy sponsora
    Unii -Niemców i Francji, albo zapytał czy pastwom tym (podobnie jak nam) nie
    grozi czasem bankructwo ?.

    Takiego pytania w radiowej jedynce nie usłyszałem i nigdy nie usłyszę.....

    > Na czym to otumanienie ma polegać ? Na tym, że Polska otrzymuje od 2004r.
    > dużą i wymierną pomoc od państw starej 15-tki a UPR wypisuje głupstwa, że
    > jesteśmy płatnikiem netto ?

    Za 1 mld PLN mieszęcznie chcesz sprzedać swoją własną suwerenność ty
    prounijna kurwo?. Tanio sprzedajaesz swoją skórę, biorąc pod uwagę że (jak
    już wcześniej pisałem) Zyta w jednym roku potrafiła zwiększyć dochody z
    budzetu (za panowania PiS-u) z 200 do 250 mld zł - czyli tyle co cała 54
    miesięczna pomoc unijna RAZEM WZIĘTA.

    Ta całą twoja Unijna pomoc to pic na wodę, a do unii za wszelką cenę chcą
    wprowadzić spadkobiercy tych którzy jeszcze tak niedawno pali pieśni
    pochwalne
    ku czci socjalizmu, stalina, lenina i całej tej czerownej chołoty.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 16. Data: 2009-04-30 13:29:26
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > chołoty.

    hołoty przez samo h -pardon.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 17. Data: 2009-04-30 14:01:16
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Za 1 mld PLN mieszęcznie chcesz sprzedać swoją własną suwerenność ty
    > prounijna kurwo ?.

    A za tą Unijną kur... to cie przepraszam.

    P.S. Moze jak mocniej zaakcentuje coponiektóre wersy, to może wreszcie
    zaczniesz coś-niecoś kojarzyć, bo jak na razie to grochem o ścianę ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 18. Data: 2009-04-30 14:17:32
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > A za tą Unijną kur... to cie przepraszam.
    >
    > P.S. Moze jak mocniej zaakcentuje coponiektóre wersy, to może wreszcie
    > zaczniesz coś-niecoś kojarzyć, bo jak na razie to grochem o ścianę ....

    I nie myśl sobie że piszę te wersy z nienawiści do ciebie. Absolutnie.

    Mnie chodzi o przyszłość naszych dzieci, aby im na starcie nie nakładano
    ciężaru jaki nam nałożono w postaci spłącania odsetek od pożyczek, które
    zaciągali moi rodizce/dziadowie który dopiero niedawno skończyliśmy spłacać.
    Przez te obciążenia 2/3 moich kolegów z mojego rocznika musiała uciec na
    zachód za chlebem bo tu groził im głód, o czym zresztą pisze Michalkiewicz:

    Konkurs o 54 synekury otwarty!

    "[...] Tak się akurat składa, że kampania do tegorocznych wyborów zbiega
    się z rocznicą przyłączenia Polski do Unii Europejskiej, co - jak
    pamiętamy - nastąpiło 1 maja 2004 roku. Ratyfikacja traktatu akcesyjnego
    poprzedzona była referendum, a ono z kolei - kampania propagandową. Być może
    pamiętamy jeszcze, że wśród argumentów, przy pomocy których zwolennicy
    Anschlussu stręczyli nam poparcie akcesji, była możliwość wyjazdu na saksy
    do Europy Zachodniej z jednej strony, a z drugiej - ułatwienie ewangelizacji
    zlaicyzowanej Europy.
    Na saksy rzeczywiście można wyjeżdżać, a dla coraz większej liczby ludzi
    taki wyjazd oznacza jedyne wyjście z beznadziejnej sytuacji. Warto
    przypomnieć, że to właśnie zostało wykalkulowane przez starszych i
    mądrzejszych. Jeszcze bowiem z pierwszych latach 90-tych, prognoza
    sporządzona przez ONZ dla "starej", czyli 15-państwowej Unii zalecała, by
    gwoli utrzymania socjalu na dotychczasowym poziomie, wobec starzenia się
    społeczeństw Europy Zachodniej, Unia w ciągu najbliższych 50 lat sprowadziła
    sobie około 100 milionów ludzi do roboty. Z wielu względów było wskazane,
    żeby tych ludzi sprowadzić z obszaru Europy Środkowo-Wschodniej, z uwagi na
    niewielkie różnice kulturowe i cywilizacyjne. Ale żeby zechcieli przyjechać,
    trzeba było stworzyć w miejscach ich zamieszkania warunki zachęcające do
    emigracji. I takie warunki zostały stworzone, przy okazji spełniając również
    postulat, by gospodarki krajów przyłączonych nie stały się konkurencyjne
    wobec gospodarek krajów "starej" Unii, tylko - żeby zachowały charakter
    peryferyjny i uzupełniający. Dlatego właśnie w Polsce po roku 2004, pod
    różnymi pretekstami likwidowane są całe gałęzie gospodarki; ostatnio -
    przemysł okrętowy. Bo gospodarczym centrum Unii Europejskiej mają pozostać
    kraje "starej" Unii, a konkretnie - jej najtwardsze jądro w postaci Festung
    Europa.
    No dobrze, ale za co w takim razie obszary peryferyjne będą mogły kupować
    towary wytworzone w "starej" Unii? Ano, ich siłę nabywczą będą gwarantowały
    pieniądze przesyłane rodzinom przez pracujących w Europie Zachodniej. Za to
    właśnie tubylcy będą mogli kupować towary wyprodukowane dzięki pracy
    emigrantów, których pieniądze wrócą w końcu tam, skąd przyszły. Nie ma co
    ukrywać; bardzo sprytnie zostało to pomyślane, ale bo też wymyślili to
    ludzie, którzy jeszcze sto lat temu handlowali niewolnikami, a nawet -
    całymi narodami - ot, nie szukając daleko - choćby i naszym, który sprzedali
    Stalinowi tak, jak sprzedaje się krowę. ".

    Nie nakładajmy im na Boga tego samego cięzaru na plecy jaki nam na starcie
    założono, chociaż gdy popatrzeć na realia to sytuacja wydaje się być
    beznadziejna....

    Dług
    http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=
    1&id=614

    "[...] Spłaciliśmy długi Gierka! Obwieściło triumfalnie Ministerstwo
    Finansów. Nie bardzo wiem z czego się cieszą niektórzy komentatorzy?
    Przecież zdaniem wielu z nich zadłużanie się to nic strasznego. Wręcz
    przeciwnie! Troską napawa ich ograniczenie popytu, który powinien zostać
    "pobudzony". Przecież Towarzysz Pierwszy Sekretarz Komitetu Centralnego tak
    zwanej Polskiej Zjednoczonej Partii tak zwanej Robotniczej "pobudzał" nam
    popyt jak umiał. I co? Jak pobudzać konsumpcję, skoro na nią nie mamy
    pieniędzy? Oczywiście sposób jest jeden: zwiększając zadłużenie! Tylko
    dlaczego dług dzisiejszy ma być dobry, skoro "gierkowski" był zły? Podobno
    zadłużaliśmy się wówczas bez sensu. A dziś to się zadłużamy niby z sensem?

    W końcu 1989 roku dług zagraniczny wynosił 42,3 mld dolarów, w tym 40,8 mld
    dolarów w walutach krajów zachodnich i 1,5 mld dolarów w walutach krajów
    socjalistycznych. Na koniec 2008 roku tylko nasze zadłużenie krótkoterminowe
    przekroczyło 70 mld USD, a całkowite powoli zbliża się do 300 mld USD. Otóż
    nie spłacimy tego długu nigdy.[...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 19. Data: 2009-04-30 14:26:58
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    Poparcie JOW-ów się z tym trochę kłóci.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 20. Data: 2009-04-30 14:49:46
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

[...]

    Nawet nie zwracam uwagi na twoje przekleństwa i obelgi bo rozumiem, że takich
    zwolenników i fanów ma UPR.
    Jaka partia i jaki program tacy sympatycy :-)

    Ale do rzeczy, kolego Endriu, do rzeczy. Zadałem ci tylko jedno pytanie i nie
    potrafisz na nie odpowiedzieć.
    Jeszcze raz je powtarzam: dlaczego poparcie dla UPR od dwudziestu lat wynosi
    tylko 1-2% ???