  • 21. Data: 2015-03-13 16:21:06
    Temat: Re: Egzekucja ZUS blokada na rachunkach wiele razy tej samej kwoty
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-13 o 16:17, J.F. pisze:

    > Nie rozumiesz.
    > Mial kilka kont, po 5-10 tys na kazdym, a komornik jak to komornik -
    > zajal wszystkie.

    Czyli ok.

    > Razem bank mogl zablokowac i te 30 tys, mimo ze komornik chcial np 6k.

    No ale jak powiedzmy miał 0, to bank zajął 0. To, że technicznie widać
    na każdym koncie "-8000zł" to znaczy tylko, że jak gdziekolwiek pojawi
    się 8000zł, to zniknie - przeciwieństwo prowadziłoby do absurdu, że przy
    4 kontach zajęte byłoby tylko po 2000zł, a to co powyżej byłoby wolne.

    > Ale czy to banku lub komornika wina ? hm ...

    To wina klienta banku, że nie rozumie czysto technicznego zapisu "-8000zł".

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2015-03-13 16:42:06
    Od: r...@g...com

    W dniu piątek, 13 marca 2015 16:21:15 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > To wina klienta banku, że nie rozumie czysto technicznego zapisu "-8000zł".

    Ale gdyby wleciało mi na dwa puste konta, po 8k na każde, to zablokowane byłoby
    łącznie 16k, zamiast 8k, jak na wniosku (w tym przypadku urzędu skarbowego, nie
    komornika :D ).

  • 23. Data: 2015-03-13 16:50:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-13 o 16:42, r...@g...com pisze:

    > Ale gdyby wleciało mi na dwa puste konta, po 8k na każde, to zablokowane byłoby
    łącznie 16k, zamiast 8k, jak na wniosku (w tym przypadku urzędu skarbowego, nie
    komornika :D ).

    Do komornika poszło by 8000. Gorzej jak masz konta w kilku bankach - z
    każdego poszło by po 8000zł i potem byś czekał "miesiąc" na zwrot.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2015-03-13 19:32:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości

    Czyli ok.

    >No ale jak powiedzmy miał 0, to bank zajął 0.

    Ale on mial wiecej niz zero :-)

> [...]
    >wolne.

    >To wina klienta banku, że nie rozumie czysto technicznego zapisu

    Na razie sprawa byla taka, ze mial na kontach sumarycznie znacznie
    wiecej niz komornik chcial, a skorzystac z nadwyzki nie mogl.
    Malo przyjemna sytuacja, jak akurat pieniadze potrzebne.

    Choc z drugiej strony ... jesli mial, to czemu nie zaplacil w terminie
    ? :-)

    J.

  • 25. Data: 2015-03-13 21:55:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    Raczej te 5 tys to miał łącznie na wszystkich swoich kontach. Przynajmniej tak z jego
    wypowiedzi wynika.

  • 26. Data: 2015-03-14 10:34:47
    Od: r...@g...com

    W dniu piątek, 13 marca 2015 19:32:23 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    > Malo przyjemna sytuacja, jak akurat pieniadze potrzebne.
    >
    > Choc z drugiej strony ... jesli mial, to czemu nie zaplacil w terminie

    U mnie to nie komornik, tylko urząd skarbowy. Zablokowali na poczet wyników
    postępowania, które ostatecznie później przegrali, ha! :P