  • 1. Data: 2015-03-03 16:43:47
    Temat: Automatyczne podstawienie innego konta
    Od: r...@g...com

    Witam.

    Chciałem przeleć z emax plus sporą kwotę w PLN na ekonto. Wybrałem przelew własny a
    tam mam konto domyślne mbiznes konto start. Rozwinąłem listę i wybrałem ekonto. Po
    całej operacji okazało się, że pieniądze wpłynęły na emax. Pomyślałem, że popełniłem
    błąd i dokonałem operacji ponownie rozwijając listę i klikając ekonto. Zatwierdziłem.
    Okazało się, że pieniądze wpłynęły na rachunek emaxUSD. Szybko dokonałem przelewu po
    raz trzeci na ekonto. Tym razem się udało, ale moje konto uszczupliło się o prawie
    2,9 tys. PLN. Różnica kursu w tym dniu 3,596 i 3,82. Zgłosiłem się na mlinię. W
    oczekiwaniu na Panią przyjmującą reklamację ponowiłem proces przelewania pieniędzy,
    ale teraz w kwocie 10 PLN. Okazało się, że po rozwinięciu listy w przelewie własnym i
    kliknięciu ekonta automatycznie podstawiało się konto emax (czego nie zauważyłem).
    Kolejny raz chcąc przelać pieniądze z emax kliknąłem ekonto i tym razem podstawiło
    się z automatu konto emaxUSD (także nie przyszło mi do głowy, że samoistnie mogą
    podstawiać się różne konta). Okazało się, że trzeba dwukrotnie wybrać ekonto, aby
    podstawiło się poprawnie. Ten błąd systemu kosztował mnie prawie 2,9 tys. PLN z racji
    operacji przewalutowania. Mam nadzieję, że reklamacja zostanie mi uznana w ciągu 30.
    dni.
    Czy ktoś z Was miał już taki problem? Jeśli tak to jak przebiegła reklamacja???

    Pozdro
    Robert

  • 2. Data: 2015-03-03 17:38:10
    Temat: Re: Automatyczne podstawienie innego konta
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    Cholera, współczuję. W zeszłym roku zrobiłem podobny błąd, ale przelewając na konto
    walutowe zamiast złotówkowe w walutomacie...

    Wydaje mi się, że podobny wątek był już poruszany na grupie - właśnie dotyczący
    mBanku i dziwnych zmian numerów rachunków przed samym zatwierdzeniem przelewu.

  • 3. Data: 2015-03-03 18:05:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 3 Mar 2015 07:43:47 -0800 (PST), r...@g...com
    wrote:
    > Czy ktoś z Was miał już taki problem? Jeśli tak to jak przebiegła=
    > reklamacja???

    Zappmnij raczej, że Ci uznają. Trzeba było uważać.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2015-03-03 19:00:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
> [...]

    > mi uznana w ciągu 30. dni.
    >Czy ktoś z Was miał już taki problem? Jeśli tak to jak przebiegła

    Ale czy odpowiednio mocno napisales reklamacje ?
    "wasz j** interfejs ukradl mi 3 tysiace, jak natychmiast nie
    zwrocicie, to zamykam konto i ide do sadu" :-)

    A programisci przeciez przewidzieli taki przelew, na glownym oknie
    platnosci przy prostokaciku Emax jest taki trojkacik, i wystarczy w
    niego kliknac ...

    J.

  • 5. Data: 2015-03-04 13:05:57
    Od: r...@g...com

    W dniu wtorek, 3 marca 2015 18:05:46 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Zappmnij raczej, że Ci uznają. Trzeba było uważać.
    >
    > --
    > Marek

    Czyli co? Korzystasz z banku kilkanaście lat i wiesz, że możesz być pewny, że jest
    wszystko ok?
    Taki quiz 2+2=? a1 b2 c3 d4. Co byś kliknął będąc nauczonym od małego? Bo ja do
    wczoraj d4, ale dziś to już nie jestem pewny czy "system" mnie nie bierze pod włos.
    Kupujesz w sklepiku osiedlowym od zawsze za 30 PLN. Dajesz 50 i masz resztę 20.
    Jednego razu dostałeś reszty 10 PLN i nie zauważyłeś tego przy kasie. Jesteś
    przekonany, że Pani Cie oszukała czy myślisz, że to Twoja pomyłka?
    To sa rzeczy oczywiste, które jest bardzo trudno udowodnić, bo pierwszym razem nawet
    sobie nie wierzysz.
    Ps. Na pewno dam znać jak to się potoczyło.
    Robert

  • 6. Data: 2015-03-06 18:21:09
    Od: r...@g...com

    W dniu środa, 4 marca 2015 13:05:58 UTC+1 użytkownik r...@g...com napisał:

> [...]
    nawet sobie nie wierzysz.
    > Ps. Na pewno dam znać jak to się potoczyło.

    Przed chwilą wszedłem na konto. ODDALI CAŁOŚĆ!!! Po trzech dniach od zgłoszenia
    reklamacji! A ja tak naprawdę już "żegnałem się" z tą kasą. Choć powiem, że już
    planowałem jak zareagować na odmowę.
    Pozdro i udanego weekendu :)

    Robert

  • 7. Data: 2015-03-06 19:34:33
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik <r...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    > zgłoszenia reklamacji! A ja tak naprawdę już "żegnałem się" z tą kasą.
    > Choć powiem, że > już planowałem jak zareagować na odmowę.

    Może ktoś/coś ich przekonało, że ten nowy interface nie jest taki genialnny
    jak im się wydawało i generuje pewne problemy, które powinni brać na klatę.
    P.G.

  • 8. Data: 2015-03-09 20:37:33
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Może ktoś/coś ich przekonało, że ten nowy interface nie jest taki
    > genialnny jak im się wydawało i generuje pewne problemy, które powinni

    Jak to dobrze, że się rozstałem z nimi nie doznawszy podobnych wrażeń!

    --
    Grzexs