  • 1. Data: 2015-03-03 17:25:52
    Temat: 4% na 2 m-ce do 100kzł
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    w GNB (sprzedaż w sieci zewn.)

    oczywiście 1 lokata na 1 pesel

    brak produktów dodatkowych
    czas na opłacenie 7 dni od założenia

    lokata odnawialna, ale można sobie zmienić w systemie na nieodnawialną

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2015-03-03 18:02:22
    Temat: Re: 4% na 2 m-ce do 100kzł
    Od: PP <...@...pl>

    W dniu 2015-03-03 o 17:25, RobertS pisze:
    > w GNB (sprzedaż w sieci zewn.)

    czyli w końcu gdzie?

  • 3. Data: 2015-03-03 20:52:01
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 03 Mar 2015 18:02:22 +0100, PP napisał(a):

    > czyli w końcu gdzie?

    Home Broker z przyległościami. W sumie niezła oferta, ale trzeba się wybrać
    do nich.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2015-03-03 21:05:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-03-03 o 20:52, Borys Pogoreło pisze:

    > Home Broker z przyległościami. W sumie niezła oferta, ale trzeba się wybrać
    > do nich.

    w OF też pewnie ją mają...

    póki co oferta do końca marca

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2015-03-04 00:47:41
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    > Home Broker z przyległościami. W sumie niezła oferta, ale trzeba się wybrać
    > do nich.

    Skoro trzeba się wybrać to czy przypadkiem nie po to by na końcu
    dowiedzieć się, że podpisać trzeba coś więcej niż jest niezbędne
    do założenia lokaty?

  • 6. Data: 2015-03-04 08:21:25
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-03-04 o 00:47, MarcinF pisze:

    > Skoro trzeba się wybrać to czy przypadkiem nie po to by na końcu
    > dowiedzieć się, że podpisać trzeba coś więcej niż jest niezbędne
    > do założenia lokaty?

    to jest TYLKO lokata i nic więcej, no chyba że dasz się na coś extra
    namówić...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2015-03-04 21:31:56
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 04 Mar 2015 00:47:41 +0100, MarcinF napisał(a):

    > Skoro trzeba się wybrać to czy przypadkiem nie po to by na końcu
    > dowiedzieć się, że podpisać trzeba coś więcej niż jest niezbędne
    > do założenia lokaty?

    Nie, sprawa jest czysta, sam założyłem. Oczywiście trzeba się nastawić na
    grillowanie. Mi próbowali wciskać obligacje korporacyjne, ale dość
    niemrawo, bo gość widział jak bardzo jestem zainteresowany.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2015-03-04 21:56:01
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-03-04 o 21:31, Borys Pogoreło pisze:

    > Nie, sprawa jest czysta, sam założyłem. Oczywiście trzeba się nastawić na
    > grillowanie. Mi próbowali wciskać obligacje korporacyjne, ale dość
    > niemrawo, bo gość widział jak bardzo jestem zainteresowany.

    czyli jednak pofatygowałeś się do placówki?

    mam te obligacje i z wyników jestem zadowolony, ale tej lokaty również
    sobie nie odpuszczę ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2015-03-05 08:37:28
    Od: Imiglikos <f...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 marca 2015 17:25:53 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
    > w GNB (sprzedaż w sieci zewn.)
    >
    > oczywiście 1 lokata na 1 pesel
    >
    > brak produktów dodatkowych
    > czas na opłacenie 7 dni od założenia
    >
    > lokata odnawialna, ale można sobie zmienić w systemie na nieodnawialną

    Link?

  • 10. Data: 2015-03-05 10:12:03
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    A mi z Open Fajansa nawiali telefonicznie makaron na uszy podając inne parametry.

    Lokata miała być na 5%, po czym gdy zapytałem o limit kwotowy okazało się że z 5%
    zrobiło się:
    * 4.5% do 100 tys. zł
    * 4% powyżej 100 tys. zł

    więc te 5% najwyraźniej było wirtualne...