  • 1. Data: 2015-03-02 16:37:07
    Temat: neobank - opinie
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    Witam,

    rozumiem, że spokojnie można lokować pieniądze w neobanku? W sieci pełno
    jest negatywnych opinii, najczęściej bez argumentów (typu "przetrzymują
    moje pieniądze") ale domyślam się, że są one napisane przez osoby którym
    nie spodobała się wysiedleńcza działalność tego banku w Poznaniu.

    Nie ma problemów ze zwrotem? Założyłem portfel depozytowy tylko. Wiem,
    że są opłaty za sms i przelew, czytałem toip. Wiem też że mają BFG ale
    chce uniknąć ew. problemów.

    Pozdro

  • 2. Data: 2015-03-02 19:58:30
    Temat: Re: neobank - opinie
    Od: Joossef <x...@g...com>

    W dniu 02.03.2015 o 16:37 Klebespachtel <f...@o...pl> pisze:

> [...]
    >
    > Nie ma problemów ze zwrotem? Założyłem portfel depozytowy tylko. Wiem,
    > że są opłaty za sms i przelew, czytałem toip. Wiem też że mają BFG ale

    Lokować własne pieniądze w banku, który ma powiązania z gangsterką i
    posługuje się na co dzień pozaprawnymi metodami, to moim zdaniem ryzykowna
    zabawa.
    Trudno znaleźć zadowolych klientów tego tworu. A nie sądzisz chyba, że
    wszystkie negatywne opinie są pisane przez oszukanych kilkuset lokatorów.

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 3. Data: 2015-03-04 03:03:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Joossef" op.xuvwbsn4ms06zs@ms

    : Trudno znaleźć zadowolych klientów tego tworu.
    : A nie sądzisz chyba, że wszystkie negatywne
    : opinie są pisane przez oszukanych kilkuset lokatorów.

    Co z tego, że ktoś zabił kilku ludzi? Ważne, ilu ludzi nie zabił. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2015-03-04 16:09:26
    Od: "J.D." <f...@c...ua>

    W dniu 2015-03-02 o 16:37, Klebespachtel pisze:

    > Nie ma problemów ze zwrotem? Założyłem portfel depozytowy tylko. Wiem,
    > że są opłaty za sms i przelew, czytałem toip. Wiem też że mają BFG ale
    > chce uniknąć ew. problemów.

    Trzymałem u nich pieniądze (i o całkiem sporo) i żadnych problemów ze
    zwrotem nie było. Ogólnie jak na niszowy bank obsługa bardzo
    profesjonalna. Minus: dobra oferta jest tylko dla nowych klientów.

    pozdrawiam