  • 1. Data: 2015-04-01 13:18:16
    Temat: Konta 'prawie' darmowe
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Czyli takie, gdzie są stosunkowo najłatwiejsze warunki do spełnienia,
    aby konto było darmowe.
    Wersja podstawowa - czyli ROR i karta debetowa.

    Mam dwa typy
    mBank, zwykłe stare eKonto - warunek 200 zł kartą w miesiącu. W razie
    niespełnienia 4 zł opłaty za kartę.

    ING Direct - warunek 300 zł kartą w miesiącu. W razie niespełnienia 7 zł
    opłaty za kartę.

    Czy ktoś zna i może zapodać jakieś inne przykłady?

    Coraz ciężej czyta się TOiPy.
    mBank na prima aprilis też się popisał nową - 66 stron.
    http://www.mbank.pl/pobierz/oplaty/taryfa-osobyfiz.p
    df

    Obowiązuję od 01.04.2015
    Oczywiście w środku upstrzona gwiazdkami w stylu "do 7.04.2015" i "od
    8.04.2015".

    --
    Imka

  • 2. Data: 2015-04-01 13:54:05
    Temat: Re: Konta 'prawie' darmowe
    Od: voy <v...@M...pl>

    W dniu 2015-04-01 o 13:18, Imka pisze:
    > Mam dwa typy
    > mBank, zwykłe stare eKonto - warunek 200 zł kartą w miesiącu. W razie
    > niespełnienia 4 zł opłaty za kartę.

    mBank (http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/karta-do-eko
    nta/):
    eKonto - 300zł lub opłata 6zł
    eKonto Mobilne - 200zł lub opłata 4zł

    Pozdr :)

  • 3. Data: 2015-04-01 13:56:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 1 Apr 2015 13:18:16 +0200, Imka napisał(a):

> [...]
    > opłaty za kartę.
    >
    > Czy ktoś zna i może zapodać jakieś inne przykłady?

    DBnet, 200 zł za kartę w miesiącu bo inaczej skubną 5. I na dobitkę
    odchodzą od karty TAN na rzecz SMS-ów. Q... a jak ktoś nie chce mieć
    komóry?!
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 4. Data: 2015-04-01 13:57:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 1 Apr 2015 13:18:16 +0200, Imka napisał(a):

    > Czyli takie, gdzie są stosunkowo najłatwiejsze warunki do spełnienia,
    > aby konto było darmowe.
    > Wersja podstawowa - czyli ROR i karta debetowa.

    Volkswagen Bank oferuje ROR i kartę za darmo.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
    Boga."
    Ambroży, mędrzec Kościoła

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 5. Data: 2015-04-01 14:04:31
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 01 Apr 2015 13:54:05 +0200, voy napisał(a):

    > mBank (http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/karta-do-eko
    nta/):
    > eKonto - 300zł lub opłata 6zł
    > eKonto Mobilne - 200zł lub opłata 4zł

    Dzięki - siłą nawyku patrzyłam na pierwszą kolumnę :(

    --
    Imka

  • 6. Data: 2015-04-01 14:13:50
    Od: jj <p...@w...pl>

    > DBnet, 200 zł za kartę w miesiącu bo inaczej skubną 5. I na dobitkę

    Juz niedlugo 700zl, bo inaczej skubna 10zl...

  • 7. Data: 2015-04-01 14:15:12
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Imka napisał(a) :
> [...]
    > opłaty za kartę.
    >
    > Czy ktoś zna i może zapodać jakieś inne przykłady?

    Chyba Getin Online jeszcze. Tzn nie jestem pewien czy nie trzeba
    zrobić 1 wpłaty na 1000 i 3 zakupów kartą. Bo robię to i tak. W tym
    wypadku 0 opłat.

    Millennium 1 transakcja kartą i 1000 wpłaty. 0 opłat.

    BZ WBK - Konto Godne Polecenia. Nadal ma być darmowe? Czy
    wprowadzają jakieś opłaty?

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 8. Data: 2015-04-01 14:42:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 1 Apr 2015 05:13:50 -0700 (PDT), jj napisał(a):

    > Juz niedlugo 700zl, bo inaczej skubna 10zl...

    Faktycznie, od 1.06. To się kwalifikuje do Rzecznika Praw Obywatelskich
    albo i Prokuratury jako zmowa bankowa.

  • 9. Data: 2015-04-01 15:16:31
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Imka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > opłaty za kartę.
    >
    > Czy ktoś zna i może zapodać jakieś inne przykłady?

    W Inteligo konto jest za darmo, a debetówką trzeba wydać
    100 zł, inaczej 4 zł opłaty. Kiedyś mnie wkurzali tym 100 zł,
    a teraz się zrobiła jedna z najlepszych opcji!

  • 10. Data: 2015-04-01 15:30:28
    Od: m...@g...com

    W dniu środa, 1 kwietnia 2015 13:18:47 UTC+2 użytkownik Imka napisał:
> [...]
    df

    > Obowiązuję od 01.04.2015
    > Oczywiście w środku upstrzona gwiazdkami w stylu "do 7.04.2015" i "od

    dawny nasz Sync, a teraz T-Mobile ma konto za 0 i kartę za 0, bezwarunkowo.