  • 1. Data: 2015-03-31 21:02:45
    Temat: Deutsche Bank - zmiana TPiO
    Od: cinnek <c...@W...com>

    Po Meritum, dzisiaj złe wieści z DB. To już prawie epidemia...
    Podwyżka opłaty za kartę do 10zł i wartości obrotów zwalniających z
    opłaty do 700zł.

    https://www.deutschebank.pl/aktualnosci/2015/3/zmian
    a-w-tpio-za-czynnosci-bankowe-i-inne-czynnosci-od-1-
    czerwca-2015-r.html?pm=text&pc=zmiana-w-tpio-za-czyn
    nosci-bankowe-i-inne-czynnosci-od-1-czerwca-2015-r

    --
    cinnek

  • 2. Data: 2015-03-31 22:11:30
    Temat: Re: Deutsche Bank - zmiana TPiO
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cinnek" napisał w wiadomości
    >Po Meritum, dzisiaj złe wieści z DB. To już prawie epidemia...

    No wiesz, po obnizkach prowizji z kart, banki mogly wlasnie odczuc ich
    skutki.

    Co prawda jak znam zycie, to akurat sie pochwala rekordowymi zyskami
    :-)

    Tym niemniej ktos tam moze policzyc koszty i zyski ... no i ciekawe
    jak to sie skonczy:
    a) ludzie zrezygnuja z kart i nawet te zmniejszone prowizje nie wplyna
    :-)
    b) ludzie pozamykaja nadmiarowe konta i patrz wyzej
    c) skonczy sie wciskanie kart bezprzewodowych, bo za drogie ... a
    prawde mowiac to wygodne sa ... poki pieniadze nie wyciekaja :-)
    d) banki sie zmowia, albo i bez zmowy wszystkie wprowadza oplaty,
    jedne mniejsze, inne wieksze ... ale to znow patrz wyzej

    J.

  • 3. Data: 2015-03-31 22:26:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-31 o 22:11, J.F. pisze:

> [...]
    > d) banki sie zmowia, albo i bez zmowy wszystkie wprowadza oplaty, jedne
    > mniejsze, inne wieksze ... ale to znow patrz wyzej

    e) ludzie się w końcu nauczą, że bez banków też można żyć, i że to
    gotowizna służy do płacenia, a nie jakiś plastik ;)

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2015-03-31 22:51:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości

    >e) ludzie się w końcu nauczą, że bez banków też można żyć, i że to
    >gotowizna służy do płacenia, a nie jakiś plastik ;)

    Za pozno :-)

    Z plastiku moze i czesciowo zrezygnuja, ale
    f) banki wprowadza oplaty za utrzymanie konta i przelewy
    g) no i za wyplate gotowki z bankomatow

    :-(

    J.

  • 5. Data: 2015-03-31 22:55:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-31 o 22:51, J.F. pisze:

    > Za pozno :-)
    >
    > Z plastiku moze i czesciowo zrezygnuja, ale
    > f) banki wprowadza oplaty za utrzymanie konta i przelewy
    > g) no i za wyplate gotowki z bankomatow

    Się by zobaczyło czy :)

    Banki sobie tyle ostatnio nabruździły, że myślę, że zasłużyły sobie na
    poważny regres w rozwoju. Skończyło się jechanie na renomie instytucji
    zaufania publicznego, teraz będzie to zwykły usługodawca.

    I jak firma będzie stała przed dylematem, czy wziąć kredyt w banku, czy
    wyemitować własne weksle finansowe, to może pomyśli, że z bankiem lepiej
    nie tego, bo jak bank dostanie w łapę od konkurencji, to wypowie kredyt,
    a termin płatności weksli jest niezmienny ;)

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2015-03-31 23:55:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >instytucji
    >zaufania publicznego, teraz będzie to zwykły usługodawca.

    Ale wiesz, uslugodawca polega na tym, ze za uslugi sie placi :-)\

> [...]
    >nie tego, bo jak bank dostanie w łapę od konkurencji, to wypowie
    >kredyt,
    >a termin płatności weksli jest niezmienny ;)

    I pozyczysz na taki weksel ? Tzn komus pozyczysz, na podstawie ...
    ogloszenia w prasie ?
    Zwolennicy obligacji korporacyjnych tez otrzymali pare ciosow.

    Miejsce dla bankow jest, tylko sie moze troche zwyczaje w sprawie
    oplat i procentow zmienia :-(

    J.

  • 7. Data: 2015-04-01 07:08:22
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    J.F. napisał(a) :

    > Ale wiesz, uslugodawca polega na tym, ze za uslugi sie placi :-)\

    Racja.
    Oczekujemy więc, że za kredytowanie banksterów, będą nam oni
    odprowadzali za to prowizję.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 8. Data: 2015-04-01 08:38:34
    Od: jj <p...@w...pl>

    A strona DB od rana nie działa... Profeska

  • 9. Data: 2015-04-01 08:45:19
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Strona nie działa, więc pytam czy zmiana dotyczy też kart debetowych IQ co to miały
    być na zawsze za darmo?

  • 10. Data: 2015-04-01 11:38:43
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    To ja sam sobie odpowiem. Karty wydane w ramach promocji z zeszłego roku za 0 zł na
    zawsze, nadal będą bezpłatne. Potwierdzone telefonicznie.