  • 1. Data: 2002-08-29 15:15:51
    Temat: EURONET
    Od: "Danonwoj" <d...@k...pl>

    WITAM!
    Szanownych grupowiczów..
    Zwracam się z prośbą o udzielenie mi pomocy!!
    Gdzie mogę znaleźć listę bankomatów sieci EURONET na całą Europę?
    Zaznaczam,iż wykaz w Polsce znalazłem, a na stronie głównej EURONET-u nic
    nie mogę znaleźć. Może ktoś z Was posiada takową lub wie gdzie ją można
    znaleźć?
    Dziękuję z góry.
    pozdrawiam,
    <WOJTEK>

  • 2. Data: 2002-08-29 18:48:06
    Temat: Re: EURONET
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

> [...]
    > Zaznaczam,iż wykaz w Polsce znalazłem, a na stronie głównej EURONET-u nic
    > nie mogę znaleźć. Może ktoś z Was posiada takową lub wie gdzie ją można

    a czy moge zapytac po co ??

    jezeli chodzi o mBank to bezplatnie tylko w PL

    pozdrawiam,
    jelen

  • 3. Data: 2002-08-29 19:29:02
    Od: "Danonwoj" <d...@k...pl>

    Wykaz w Polsce znalazłem..
    Po co?
    Bo wyjeżdżam za granicę i mam kartę bankomatową, która "nie bierze "
    prowizji w EURONECIE...

  • 4. Data: 2002-08-29 19:37:24
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Danonwoj" <d...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Wykaz w Polsce znalazłem..
    > Po co?
    > Bo wyjeżdżam za granicę i mam kartę bankomatową, która "nie bierze "
    > prowizji w EURONECIE...

    Można wiedzieć co to za karta??

    Michał

  • 5. Data: 2002-08-29 19:41:23
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

    > Wykaz w Polsce znalazłem..
    > Po co?
    > Bo wyjeżdżam za granicę i mam kartę bankomatową, która "nie bierze "
    > prowizji w EURONECIE...

    tak jak napisalem tylko w polskich euronetach - prawnie sa ta inne firmy
    wiec nie masz co liczyc na reklamacje

    wykaz bezplatnych masz na stronie swojego banku
    reszta pomimo ze tez euronety jest platna

    pozdrawiam,
    jelen

  • 6. Data: 2002-08-30 06:58:34
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    jelen wrote in news:3d6e79e0_2@news.vogel.pl:

    > tak jak napisalem tylko w polskich euronetach - prawnie sa ta inne
    > firmy wiec nie masz co liczyc na reklamacje
    >
    > wykaz bezplatnych masz na stronie swojego banku
    > reszta pomimo ze tez euronety jest platna

    Tylko mBank istnieje na świecie ?

    --
    empeg

    {CCA12D56-A82F-4C87-9ED8-B37624A0E4F9}

  • 7. Data: 2002-08-30 07:49:44
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko mBank istnieje na świecie ?
    a gdzie ja napisalem ze mowie o mBanku ?

    pozdrawiam,
    jelen

  • 8. Data: 2002-08-30 11:17:34
    Od: "Juulius" <k...@o...pl>

    > Można wiedzieć co to za karta??

    Zapewne maestro citibanku, bo ponoc nie bierze prowizji za wyplate z
    wlasnych bankomatow za granica i wlasnie z zagranicznych euronetow.
    Ale jak wtedy liczy citi; normalnie przez euro tak jak w bankomatach, z
    ktorych wyplata kosztuje 4 PLN , czy przez dolara?

  • 9. Data: 2002-08-30 13:53:28
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    jelen wrote in news:3d6f24e0_3@news.vogel.pl:

    > a gdzie ja napisalem ze mowie o mBanku ?

    To czemu zakładasz że karta ma być bezprowizyjna tylko w polskich
    euronetach ?

    --
    empeg

    {57CAE21E-68B3-4C3F-A9FF-7651E2C9C612}