  • 1. Data: 2002-08-29 11:10:32
    Temat: Gotowka czy karta w Grecji
    Od: "Efenzi" <e...@w...pl>

    Witam,

    Czy obecnie bardziej oplaca sie kupic Euro w Polsce
    i wiezc do Grecji, czy liczyc na tamtejsze bankomaty
    (prowizja przy wyplacie 2%)?

    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 2. Data: 2002-08-29 11:19:01
    Temat: Re: Gotowka czy karta w Grecji
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    Użytkownik "Efenzi" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy obecnie bardziej oplaca sie kupic Euro w Polsce
    > i wiezc do Grecji, czy liczyc na tamtejsze bankomaty
    > (prowizja przy wyplacie 2%)?

    tamtejsze bankomaty i najlepiej mieć kartę maestro podpiętą do rachunku w
    euro

    bankomatów jest dużo, większość sklepów przyjmuje karty (czasami tylko VISA)

    sprawdź tylko przed wyjazdem jaką masz prowizję od wypłat z bankomatów

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-08-29 11:30:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy obecnie bardziej oplaca sie kupic Euro w Polsce
    > i wiezc do Grecji, czy liczyc na tamtejsze bankomaty
    > (prowizja przy wyplacie 2%)?

    A moze gotowka + uzupelnic brak wyplata?

  • 4. Data: 2002-08-29 12:53:13
    Od: "Efenzi" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał
    w wiadomości news:akkvur$nkh$1@news.tpi.pl...

> [...]
    VISA)

    > sprawdź tylko przed wyjazdem jaką masz prowizję od wypłat z bankomatów

    Mam k. VISA Classic BPH podpieta do RORu (prowizja 4%) i VISA Electron
    mBanku
    (prowizja 2%). Rozumiem, ze przy transakcjach bezgotowkowych bardziej przyda
    sie
    Classic, a do wyplat z bankomatow Electron. Czy sporo strace na
    przewalutowaniu
    w przypadku k. VISA? Czy kantorowy kurs Euro w Polsce jest duzo nizszy niz
    kurs, po jakim przeliczy mi mBank (wliczajac w to 2% prowizji)?

  • 5. Data: 2002-08-29 16:20:43
    Od: "Juulius" <k...@o...pl>

    Jakie banki maja taka opcje ? Citi i cos jeszcze?

  • 6. Data: 2002-08-30 13:27:51
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > A moze gotowka + uzupelnic brak wyplata?

    EC/MC, Maestro i mozesz sobie isc kupic walute w kantorze - wyprobowane -
    bardzo ladny przelicznik mi wyszedl.

    --
    JaKi