  • 1. Data: 2002-08-29 12:40:13
    Temat: Z infolinii ING BSK
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Zadzwoniłem dziś na infolinię Banku Śląskiego z zapytaniem o cennik karty
    Maestro Pre-paid o zasięgu międzynarodowym. Pani z lekką dozą niepewności
    udzieliła mi takich informacji:

    - wydanie karty to wydatek 9 złotych za kartę na okaziciela (bez imienia i
    nazwiska) i 15 złotych za kartę z nadrukowanym imieniem i nazwiskiem; na 12
    miesięcy; czas wydania karty z
    nadrukiem - zależny od oddziału (?)
    - wypłaty z bankomatów w Polsce 0 zł w bankomatach własnych / 5 zł w obcych,
    za granicą 3 % wartości transakcji
    - zasilenie w kasie banku: pierwsze bezpłatne, każde kolejne 5 zł,
    przelewem - bezpłatnie

    To wszystko. Dostępna od 1 września!

  • 2. Data: 2002-08-30 03:21:37
    Temat: Re: Z infolinii ING BSK
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 29 Aug 2002 14:40:13 +0200, "corner" <c...@i...pl>
    wrote:

> [...]
    >nazwiska) i 15 złotych za kartę z nadrukowanym imieniem i nazwiskiem; na 12

    moze embosery wstawia do niektorych oddzialow ?

> [...]
    >za granicą 3 % wartości transakcji
    >- zasilenie w kasie banku: pierwsze bezpłatne, każde kolejne 5 zł,

    Juz ja wiedze te wielkie oczy w poniedzialek :D

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-08-31 07:49:13
    Od: "lopezus" <l...@b...pl_Sp.am>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    obcych,
    > za granicą 3 % wartości transakcji
    > - zasilenie w kasie banku: pierwsze bezpłatne, każde kolejne 5 zł,

    Czy jest to karta wypukla?
    Mozna nia placic w Internecie?

  • 4. Data: 2002-08-31 08:24:34
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "lopezus" <l...@b...pl_Sp.am> napisał w wiadomości

    > Czy jest to karta wypukla?
    > Mozna nia placic w Internecie?

    Nie, to jest płaski Maestro. Tylko w POSach... To chyba byłoby zbyt piękne
    ;-)

  • 5. Data: 2002-08-31 22:53:24
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Juz ja wiedze te wielkie oczy w poniedzialek :D

    Ide w poniedzialek :-))

  • 6. Data: 2002-08-31 23:51:58
    Od: p...@p...onet.pl

    I co z tego. Wszystko to napisane jest w taryfie prowizji i opłat (dostępnej na
    stronie www Banku) z wyjatkiem tego, że zasilenie przelewem bezpłatne (nie ma
    takiej pozycji w TPiO).

    Piotrek

  • 7. Data: 2002-09-02 13:32:33
    Od: "corner" <c...@i...pl>

> [...]
    (dostępnej na
    > stronie www Banku) z wyjatkiem tego, że zasilenie przelewem bezpłatne (nie

    Myślę, że w momencie wysłania posta na grupę nie było tego w TOiP. Dzwoniłem
    codziennie od kilku dni (zależy mi na tej karcie, ale w banku jeszcze nie
    byłem ;-)) i za każdym razem panie twierdziły, że "nie mają cen ponieważ
    karty nie weszły jeszcze do oferty i dostaną tabelę opłat po pierwszym
    września". Jak widać dostały wcześniej...