  • 11. Data: 2002-01-13 21:49:05
    Temat: Re: EC/MC vs. VISA - transakcje bezgotówkowe
    Od: "Lidka" <m...@i...pl>

    > zobacz kiedy ci pieniadze z konta znikaja,

    W przypadku różnych kart obciążeniowych, o których tutaj
    rozmawiamy, pieniążki znikają z konta mniej więcej w tym
    samym czasie, czyli po rozliczeniu danego miesiąca.
    A ponieważ taki LG potrafi nie pobierać za to dodatkowych
    prowizji, dlatego twierdzę, że prowizje innych banków są
    zbójeckie. To chyba oczywiste, prawda?

    L.

  • 12. Data: 2002-01-13 21:54:42
    Od: "Lidka" <m...@i...pl>

    > Pekao kasuje zawsze prowizje.

    Za Eurokartę tak, natomiast za Partnera nie.
    Dlatego napisałam, że MC LG oraz Partner z PekaoSA
    to wedle mojej wiedzy jedyne dwie karty MC na naszym
    rynku pozbawione prowizji od operacji bezgotówkowych
    w kraju (Partner za granicą również jest bezprowizyjny).

    L.

  • 13. Data: 2002-01-14 06:10:14
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lidka" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rynku pozbawione prowizji od operacji bezgotówkowych
    > w kraju (Partner za granicą również jest bezprowizyjny).

    Pekao Shell :
    "3.7. Karta Pekao / Shell

    1 Roczna opłata za kartę zł 95,-
    2 Wypłata gotówki dokonana w jednostce Banku 5%
    min. zł 15,-
    3. Pozostałe wypłaty gotówki 3%
    min zł 4,-
    4. Transakcje bezgotówkowe bez prowizji
    5. Miesięczna opłata za zabezpieczenie transakcji kartą zł 2,4 "

    Więc jest jeszcze jedna ;-)
    Grzegorz