  • 1. Data: 2002-01-12 21:27:13
    Temat: LG PETRO
    Od: "Piotr Wojciński" <w...@f...onet.pl>

    NA POCZATKU CHCIALBYM PRZEPROSIC WSZYSTKICH TYCH, KTORZY NIE SA TYM
    ZAINTERESOWANI. WIADOMO, ZE TO JEST SPAM, TAKZE GORACA PRZEPRASZAM WAS
    WSZYSTKICH. PROSZE WAS ABYSCIE ZROZUMIELI MNIE I WYBACZCIE MI TO...
    JEDNAK MYSLE, ZE SA ROWNIEZ TAKIE OSOBY, KTORE NIE MAJA NIC PRZECIWKO TEMU I
    SA ROWNIEZ TAKIE, KTORYCH TO INTERESUJE.
    JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM ZA SPAMERSTWO!

    A jezeli Cie to interesuje to przeczytaj to uwaznie:

    Wspolpracuje z firma PROVENT. Firma zajmuje sie darmowa dystrybucja kart
    rabatowych.
    Jezeli rozpoczniesz wspolprace mozesz wiele zyskac.
    Co mozesz miec? Odpowiedz brzmi: DuZo!
    -dostaniesz za darmo karte rabatowa na karty uzupelniajace do telefonow
    komorkowych (POP, TAK-TAK, SIMPLUS)
    -bedziesz mial wlasne konto bankowe z bardzo wysokim oprocentowaniem
    (dostaniesz wlasna karte platnicza)
    -mozesz zarobic (wcale nie malo)

    Warunki przystapienia:

    -jest tylko jeden warunek, aby przystapic --> Musisz miec ukonczone 18 lat.

    Kilka informacji ode mnie:

    -to naprawde sie oplaca, uwierz mi!!! To nie jest bujda, tak jak wiekszosc
    firm oferujacych prace w
    internecie poprzez odbieranie poczty, czy klikanie w banerki -chcesz
    zobaczyc 10 osob, ktore najwiecej zarobilo (zobacz ile)
    http://provent.civ.pl/?wpr=83081609193/
    -jak masz jakies pytania, to pisz bezposrednio do mnie [w...@f...onet
    .pl] lub przez gadu-gadu (1490502), lecz niektore pytania moga sie rozwiazac
    same, gdy przeczytasz to na stronie firmowej (tam tez jest to wyjasnione
    bardzo dokladnie)
    http://provent.civ.pl/?wpr=83081609193/

    Wspolpraca polega na promowaniu kont bankowych w LG Petro Bank s.a. Jezeli
    ktos sie zapisze z twojego polecenia to dostajesz za to 5 zl. Musisz
    wiedziec ze zapisujesz sie dopiero w momencie odeslania podpisanej umowy
    przez ciebie (otrzymasz ja poczta od banku z regulaminem) jak ja odeslesz to
    dopiero sie zapisales.

    Takze jak widzisz nie ma tu zadnego haczyka, bo oni przesylaja regulamin i
    wszystko jest w nim opisane. np. jezeli firma Provent (wspolpracujaca z
    bankiem) nie wysle do 30 kazdego miesiaca pieniedzy naleznych, masz prawo
    domagac sie odsetek (lub chyba zgodnie z prawem polskim rowniez drogasadowa)
    dlatego zawsze wplacaja jezli zarobisz !!! To nie to samo co logomedia itp.
    Aha do utrzymania konta (nie musisz wplacac kasy na nie) wystarczy tylko ze
    utrzymasz saldo powyzej 1 zlotego.

    Jak nie chcesz to wcale nie musisz reklamowac tych kont bankowych. Wystarczy
    ze bedziesz z niego korzystal. Szczegolnie polecane do osob, ktore maja
    staly badz dorazny dochod. Moga wplacac na konto, a procenty rosna. A jezeli
    nie pracujesz, ani nie zarabiasz to wtedy mozesz zajmowac sie
    "rozprowadzaniem kont" i bedziesz dostawal pieniadze. A jak chcesz mozesz
    robic dwie rzeczy na raz (tym wiekszy zysk).

    TO SIE OPLACA!!! UWIERZ. Ja zaufalem. Hmm Pewnie wszyscy mysla, ze to gowno,
    ale tak nie jest to nie to samo co te inne firmy w internecie. Bank i firma
    "PROVENT" to osobne dwie firmy, one tylko ze soba wspolpracuja. Pieniadze
    ktore zarobisz w Provencie sa przesylane na twoje konto. Mozesz korzystac
    jak chcesz tylko z konta. To tak samo jakbys poszedl do banku i chcialbys
    otworzyc konto. To niczym sie nie rozni. Tylko ze od PROVENTU mozna jeszcze
    zarobic, a bank ma bardzo dobra oferte tzn (oprocentowanie, brak oplat za
    prowadzenie konta, i wiele innych o ktorych mozesz przeczytac na stronie
    podanej ponizej)

    Aby poczytac dokladniej lub sie zapisac:
    http://provent.civ.pl/?wpr=83081609193/

  • 2. Data: 2002-01-12 23:34:50
    Temat: Re: LG PETRO
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    Dobre, na pewno skorzystam!!!!

    plonk

    --
    Jan Werbinski +48 68 3630000 +48 606 269777
    j...@p...pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul