  • 1. Data: 2002-01-12 19:31:44
    Temat: CITI poprawia CD - nareszcie
    Od: "Jacek Q." <j...@p...onet.pl>

    Dziś na stronie Citibank Online pojawiła się informacja, że
    w najbliższym czasie zmienią system logowania.
    Zamiast PIN-u do bankomatu będzie nowy, oddzielny i-PIN,
    który może mieć do 12 cyfr.
    Czyli nareszcie do nich coś dotarło.
    Jeszcze gdyby przelewy na zewnątrz były jakoś oddzienie
    autoryzowane ...
    O tokenie nawet nie marzę, ale taka lista haseł jednorazowych ...

    Jacek Kurowski

  • 2. Data: 2002-01-12 21:01:51
    Temat: Re: CITI poprawia CD - nareszcie
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Szanowny panie Tokenie...
    jak chcesz tokena to polecam PeKao S.A. - tam jest swietny regionalny IVR,
    setki mozliwosci przelewów do nikąd i setki innych opcjii..... i atrakcji
    dzwiękowych
    p.S. jak ci sie nie podoba bank w którym masz konto to go zmień.......

  • 3. Data: 2002-01-12 21:50:21
    Od: "Jacek Q." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > dzwiękowych
    > p.S. jak ci sie nie podoba bank w którym masz konto to go zmień.......

    [ciach]

    1. Tak się składa, że żubr mi się dobrze kojarzy tylko na butelce.
    Jak widzę PeKaO to jestem chory.
    2. W różnych bankach różne rzeczy mi się podabają, a inne nie
    podobają.Jak jakiś bank wprowadzi wszystko to co mi się
    podaba i zlikwiduje to co mi się nie podoba. To polikwiduję
    wszystkie konta i założę sobie właśnie takie.
    3. Odpowiadaj pod cytatem i tnij sygnaturki.

    Jacek Kurowski

  • 4. Data: 2002-01-12 22:35:33
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    "Jacek Q." <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jeszcze gdyby przelewy na zewnątrz były jakoś oddzienie
    > autoryzowane ...

    jezeli przelewasz > 5 k pln - to robisz to za pomoca call center z
    oddzwanianiem przed wyslaniem przelewu

    -adrian

  • 5. Data: 2002-01-13 00:11:16
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    > dzwiękowych
    > p.S. jak ci sie nie podoba bank w którym masz konto to go zmień.......

    Zmiana Citybanku nie jest taka prosta. Ale jak widać możliwa :-). Czego
    wszystkim niedobitkom stamtąd życzę.

    BaLab